Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Deze VA is een schim van zichzelf. Zelfs de oude VA op één been had deze VA geklopt.
Hopelijk snel beterschap want met deze vorm klopt zelfs de wereldkampioen bij de amateurs hem bij wijze van spreken.

VA: Ik moet just niks! (winnen)
VDP: Ik wil just alles! (winnen)

VA: Ik word elk jaar slechter. Mijn beste tijd is voorbij (30 jaar oud)
VDP: Ik word elk jaar beter. Mijn beste tijd moet nog komen (30 jaar jong)

De val te veel? Geen motivatie meer? Of gewoon minder marge tov VDP om nog beter te worden?

Laatst bewerkt:
't was niet de meest spannende koers, maar die commentaar helpt toch ook niet ze.. Wat een tristesse die mannen

Stond daar nu een vrouw in haar rode beha?

Dan gebeurt er eens iets interessant en dan mis ik het blijkbaar :unsure:

Deze E3 laat toch een beetje een wrang gevoel na, akkoord Matthieu is een waanzinnige coureur maar zonder tegenstand wordt het toch wat eenheidsworst.

Iedereen over VA zijn val teveel. Is al jaren zo dat hij in het voorjaar toch onderpresteert.. 0 monumenten zegt genoeg.
In de tour kan hij wel op niveau koersen, rittenkoersen zijn misschien toch meer zijn ding

Iedereen over VA zijn val teveel. Is al jaren zo dat hij in het voorjaar toch onderpresteert.. 0 monumenten zegt genoeg.
In de tour kan hij wel op niveau koersen, rittenkoersen zijn misschien toch meer zijn ding
Dat is scorebordjournalistiek. Hij heeft al vaak héél dicht gezeten bij de monumenten, maar nu kan hij gewoon niet mee.

Helft van de ploeg tegen de grond en toch met Pedersen 4e beste resultaat voor SQS in een kasseikoers sinds 2021.

Dominant. held. geschiedenisschrijver. :S
Bwa, ik snap u he, tis een genot om naar te kijken en een zeldzaam fenomeen maar beetje nuance mag wel in de bewoording natuurlijk. Altijd rationeel proberen te blijven. Vorige zaterdag had je zo moeten reageren, ik heb nog zo op zen Vannieuwkerkes het goede voorbeeld gegeven.

DDV kan Van Aert winnen , alsook Gent-Wevelgem(moest ie al willen meedoen). En dan pieken voor Paris-Roubaix. De Ronde, nee dat zie ik toch niet gebeuren.

Terug
Bovenaan