{BK}Black Devil
Well-known member
Oke , khoop gewoon dat ie de boot niet mist, en dat het Jorgenson is die moet afstoppen, niet andersom.Alsof Tom Boonen nooit afgestopt heeft voor een ploegmaat. Dat hoort er gewoon bij in een ploegsport.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke , khoop gewoon dat ie de boot niet mist, en dat het Jorgenson is die moet afstoppen, niet andersom.Alsof Tom Boonen nooit afgestopt heeft voor een ploegmaat. Dat hoort er gewoon bij in een ploegsport.
Ik word echt kwaad van zo een dingen. Zo typisch Belgisch. Kakken op hun eigen ploegen. En ge brengt die ploegen alleen maar meer in de problemen daarmee, want sponsors zien dat ook.
Maakt toch niks uit of het nu een Belgische, Franse of Engelse ploeg is?
Als het vierkant draait dan draait het vierkant.
Het punt is eerder dat men net de moeite doet om het te benoemen net omdat het een Belgische ploeg is. Kakken op AG2R omdat ze altijd siroop in hun drinkbussen doen of Arkea omdat ze nog altijd 6u gaan rijden met enkel een stokbrood en wat druivensap, who cares.
Lotto heeft grote stappen gezet, maar ze kwamen dan ook van ver, maar ze zijn er nog lang niet hoor.
Want elke keer je denkt dat alles nu onder controle is dan komen ze wel iets nieuws. Dat Bakelants dit doet uit zuivere rancune is goedkoop, en klopt natuurlijk niet.
Zijn hele historie met Lotto zal bijdragen aan het feit dat hij weinig terughoudend zal zijn als hij kritiek uit, maar hij heeft wel een punt.
En ja De Lie had Lyme, maar het is ook wel zo dat de ploeg daar gewoon niet goed mee omgegaan is.
Of moet ik toch nog gaan geloven dat er een soort ratio in het systeem kan sluipen? 
Ik zag de bui ook al hangen, raar wel om die bevoorrading zo kort voor de Hotond te doen?Wout zich weer laten vangen? Hopelijk valt het nog even stil...
De rest liggen slapen of zo.
Alle andere toppers zaten veel te ver.
Denk ook de wind die zen werk doet... op het moment dat Hageness op kant ging en Affini overnam zag je het scheuren tussen Jorgenson & Van Baarle. Die man van FDJ die daar net achter reed (niet Kung denk ik, die zat nog 1 of 2 plaatsen verder) had het niet direct gezien en kreeg nadien ondanks een stevige inspanning het gat niet terug dicht.De rest liggen slapen of zo.
Ze zijn wel nog niet weg. INEOS en Pedersen rijden nog ferm door.