Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Het grote Ineos aan een duo chasse patat bezig :s

Toen ik begon te kijken op 130km van de streep en zag dat er 12 +5 minuten hadden dacht ik van ah die kunnen misschien lang overleven alla 22' waar Evenepoel de laatst pas opraapte iets voor de Roche maar 45km verder hebben ze nog amper een goeie minuut :s

Benieuwd naar La Redoute. Ik hoop natuurlijk op Evenepoel maar ik heb nog niet echt een klim gezien waarbij ik dacht van hij is dicht bij zijn beste klimmers benen. Dus ik vrees er toch wat voor. Dit is ook wel nog een lastigere koers dan Amstel natuurlijk de sterkste heeft hier toch wel nog een groter voordeel.

Nu in 22' toen Evenepoel won verloor hij op de slotdag ook nog de leiding is Baskenland om dan in de Brabantse Pijl te gaan knoeien op de Herstraat en toen won hij toch gewoon LBL. Dus wat vooraf ging zegt niet zo nodig heel veel.

Evenepoel heel ver lijkt me

Nope dat wordt het niet heel erg ver en maakt ook niet echt teken om op te schuiven

En het is al gebeurd

Gelukkig hebben we enkele weken Giro zonder Pogacar...

We hebben ons misschien een beetje laten vangen door die Brabantse Pijl, Remco komt uit blessure en mogen we eigenlijk niet te veel verwachten.

Heeft die moeten van fiets wisselen ofwat of bang in de afdaling, toch geen enkele verklaring waarom je als ploeg je kopman zo slecht bijstaat :S

Hij zit al 20km te ver. Dat is niet aan zijn ploeg maar hij is gewoon niet top. De beste Evenepoel schuift op hé nu is het gewoon kop naar beneden en dat metertje volgen.

Terug
Bovenaan