Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het ook ni, en dat met Julie aan uw zijde...Tomski kijkt altijd maar droever en droever.![]()
Ik snap het ook ni, en dat met Julie aan uw zijde...
Allé, omdat de SEO het vraagt:De bakfiets is uitgerust met bluetooth speakers en de volledige discografie van Marina Wally
Ik snap Tomski ik zou ook huilen van die gezangen.Allé, omdat de SEO het vraagt:
![]()
Hij is vooral aan het huilen omdat zijn ijsje gesmolten is (enfin, zo had ik het toch gevraagd aan chatgpt).Ik snap Tomski ik zou ook huilen van die gezangen.
't Schijnt dat ze in Kortrijk zit nu...Al op den terugweg? Was mijn Julie'tje ni goe genoeg ofwa?

Daarvan moet ik dan huilen... 

Quickie was rapper't Schijnt dat ze in Kortrijk zit nu...Daarvan moet ik dan huilen...
![]()
Zo spreek je niet over Vincent!!!Quickie was rapper
Sorry meneer de luchtgitarist bedoel ikZo spreek je niet over Vincent!!!
Das beter, met zijn flosh bedoelt ge toch eh, want anders kan ik het niet appreciëren eh...Sorry meneer de luchtgitarist bedoel ik
Jaja met zijn flosh tussen de deur van de combiDas beter, met zijn flosh bedoelt ge toch eh, want anders kan ik het niet appreciëren eh...