Kunnen ze niks tegen maken.Ik vraag wat het zou geven als ge als man met een rok toekomt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen ze niks tegen maken.Ik vraag wat het zou geven als ge als man met een rok toekomt.
Gewoon doen, rok aandoen en als extra kers op de taart gewoon sletsen zonder sokken. Als iemand commentaar geeft zeggen dat uw ondergoed uw sokken matcht.Dinsdag ook in korte broek gaan werken hoewel dat eigenlijk niet mag. Er was toch bijna niemand. Vind het belachelijk dat vrouwen wel een rok mogen dragen maar mannen mogen geen korte broek dragen. In welke tijd leven wij nog?
Ik vraag wat het zou geven als ge als man met een rok toekomt.

Niet direct ontopic, maar heb je nooit last van Japanse klanten die niet met je willen samen werken omdat je een vrouw bent?Ik moet bekennen dat ik ook wel wat vooroordelen heb over mensen die casual gekleed naar klantengesprekken gaan. Het moet niet in maatpak zijn, maar in een call met een vendor (waar wij dus klant zijn) zat een van de sales met een klak van een baseball team binnenshuis in de call. Die persoon heeft inhoudelijk wel goed zijn werk gedaan, maar ik start dan jammer genoeg ook met wat argwaan aan zo'n meeting: neemt die dit gesprek wel serieus? Gaat hij te laid back zijn? Ik had vorig jaar een project waar ik de contactpersoon van een Japanse klant was. Dan ga je er toch voorzichtigheidshalve van uit dat te formeel zijn beter is dan te casual zodat je niemand schoffeert.
Als je niet fysiek/via camera met klanten in contact komt, maakt het mij niet zoveel uit. Een collega die met een klak op in een interne meeting zit, daar zal ik geen vragen bij stellen.![]()
Zo veel contacten in de Aziatische markt heb ik niet, maar de Japanners en Chinezen waar ik al mee/voor heb gewerkt zijn allemaal uitermate vriendelijk en behulpzaam tegen mij geweest. Geen klachten daarover.Niet direct ontopic, maar heb je nooit last van Japanse klanten die niet met je willen samen werken omdat je een vrouw bent?
Een vriendin van ons die chinologie gestudeerd heeft vond bijna geen werk omdat er veel Chinezen het niet echt konden verdragen dat ze moesten samen werken met een westerse vrouw die hun taal sprak.
Ik heb het nu wel over +15 jaar geleden. Dst zal ondertussen ook wel al anders zijn vermoed ik.

I feel your pain...Als operator in de chemische nijverheid, moet ik een overall met lange mouwen en pijpen, bottines, plastic handschoen en helm aan. Maar ook heel vaak een zuurpak en gasmasker...dat is pas warm...

Heb hem nog wel niet IRL ontmoet, dus geen idee wat zijn "buitenkleren" zijn.Ik ben afgelopen weken tijdens videomeetings twee keer goed verschoten van collega's die op kantoor altijd piekfijn uitgedost zijn.
De ene is de typische jurist die altijd in een nette broek, hemd en geklede schoenen komt werken en er altijd heel verzorgd uit ziet. Tijdens een videomeeting (hij zat thuis), zat die plots ongeschoren, met een vod van een t-shirt en hoofdhaar dat alle kanten op stond het woord te voeren.
De andere is een IT'er die steeds in één of ander fancy hemd naar het werk komt. Tijdens een dagje thuiswerk vindt die het blijkbaar wel normaal om in een trainingspak van de plaatselijke voetbalclub te werken en zo met mensen te videobellen.
Ter info: Ik kleed mezelf meestal in een jeansbroek met daarop een effen t-shirt. Ik vind algemene persoonlijke verzorging veel belangrijker voor het voorkomen en de uiting van respect naar anderen die hier genoemd werd ter verdediging van nette kledij dan wél of niet een hemd en geklede schoenen dragen.
Hier operator in de metallurgie: hoge veiligheidsschoenen, t-shirt, kevlar overhemd met lange mouwen, vest met lange mouwen, lange broek, helm, stofmasker ffp3, lederen handschoenen. Bij bepaalde handelingen gealuminiseerde lederen beengetten + jas tot op de grond en hoofdkap er nog eens bovenop. In de zomer bij temperaturen van +50 graden, stralingswarmte (oven van 1200 graden) niet bijgerekend.Als operator in de chemische nijverheid, moet ik een overall met lange mouwen en pijpen, bottines, plastic handschoen en helm aan. Maar ook heel vaak een zuurpak en gasmasker...dat is pas warm...
Jullie mogen toch regelmatig rustpauzes nemen en het nodige vocht innemen?Hier operator in de metallurgie: hoge veiligheidsschoenen, t-shirt, kevlar overhemd met lange mouwen, vest met lange mouwen, lange broek, helm, stofmasker ffp3, lederen handschoenen. Bij bepaalde handelingen gealuminiseerde lederen beengetten + jas tot op de grond en hoofdkap er nog eens bovenop. In de zomer bij temperaturen van +50 graden, stralingswarmte (oven van 1200 graden) niet bijgerekend.
Uiteraard is dit geen 8u of uren aan één stuk. Meestal kort maar wel intensief. Speciale drank, zoutoplossing en ijsjes beschikbaar in de zomer.Jullie mogen toch regelmatig rustpauzes nemen en het nodige vocht innemen?
Respect voor de mensen die dit soort zaken dienen te doen. Bij ons lopen er ook mensen rond die soms serieus lange tijd moeten rondlopen in gaspakken en met perslucht op. Tijdens warme periodes zoals de afgelopen weken ben ik blij dat ik niet op die eenheid sta.Hier operator in de metallurgie: hoge veiligheidsschoenen, t-shirt, kevlar overhemd met lange mouwen, vest met lange mouwen, lange broek, helm, stofmasker ffp3, lederen handschoenen. Bij bepaalde handelingen gealuminiseerde lederen beengetten + jas tot op de grond en hoofdkap er nog eens bovenop. In de zomer bij temperaturen van +50 graden, stralingswarmte (oven van 1200 graden) niet bijgerekend.

Je vergeet vooral de regering die bij de laatste uitspraken over het pensioen hier weer met geen woord over repte. Laat die hun job ook maar eens in een volcontinu ploegensysteem doen.Respect voor de mensen die dit soort zaken dienen te doen. Bij ons lopen er ook mensen rond die soms serieus lange tijd moeten rondlopen in gaspakken en met perslucht op. Tijdens warme periodes zoals de afgelopen weken ben ik blij dat ik niet op die eenheid sta.
Maar vergeet niet, volgens marianne van customer service, jefke van de lokale juwelier en bartje de leerkracht bestaan er geen zware beroepen![]()