Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZO'n grote positie dat skin in the game de lading niet meer dekt?Positie PACB geopend aan 4,65$ om ook flesh in the game te hebben.

Er is een risico maar het staat al zo goedkoop dat ik wel verwacht die opties ergens in de loop van de komende 2j voor meer te kunnen verkopen.Waarom PARA? Is goedkoop maar toch vrij riskant omwille van de sector en concurrentie?

Daarstraks naar podcast met Pieter Slegers geluisterd op de Tijd. Die zou nooit in verlieslatende bedrijven investeren.Positie PACB geopend aan 4,65$ om ook flesh in the game te hebben.
5000 stuks of 5000€/$?Er is een risico maar het staat al zo goedkoop dat ik wel verwacht die opties ergens in de loop van de komende 2j voor meer te kunnen verkopen.
Plus ik ben in goed gezelschap met Janus zijn beste vriend.
Nu het is een 5k positie, zeer beperkt risico voor de portfolio.
En reden van aankiop? Hopen op bodemviske? Of fundamentelere reden?Haha neenee, 5%. Het was al een lange dag, laten we het daar op houden.![]()

Die gast heeft nog niets bewezen wanneer het op beleggen aankomt. Dat is gewoon een slimme marketing jongen die de gekende lessen van s’werelds grote beleggers in een visueel aantrekkelijk formaat samenvat voor z’n twitter audience.Daarstraks naar podcast met Pieter Slegers geluisterd op de Tijd. Die zou nooit in verlieslatende bedrijven investeren.
5000€, zo rijk ben ik nog niet dat 1M€ niks is.5000 stuks of 5000€/$?

Buffett heeft recent een groot deel verkocht van PARA.Er is een risico maar het staat al zo goedkoop dat ik wel verwacht die opties ergens in de loop van de komende 2j voor meer te kunnen verkopen.
Plus ik ben in goed gezelschap met Janus zijn beste vriend.![]()
I trust cege, nothing more.En reden van aankiop? Hopen op bodemviske? Of fundamentelere reden?![]()
Asml ook wel een goeie pandoering aan het krijgen.
Edi: Nevermind, fout in google finance die opgelost was met refresh
Ja, ik stond al klaar om toe te happen, volgens finance stond het 30 procent gedaald. (jammer genoeg was het de relatieve daling ipv de procentuele daling) De dollartekens stond in ieder geval al in de ogen.Anders was het nog eens een bijkoopmomentje...
Als PACB een buy buy buy was aan 11$, moet het bij 4,5$ wel een buy buy buy buy buy buy zijn.Tip van het huis long-term.
PacBio (PACB) is een buy buy buy. Ze hebben met hun ONSO een machine dat superieur is aan Illumina hun machines. Lagere error rate. Met hun long-read machines hebben ze ook een volledigere solution dan Illumina.
.Als PACB een buy buy buy was aan 11$, moet het bij 4,5$ wel een buy buy buy buy buy buy zijn.
Ofwel een bye bye bye.
Is dat nog altijd China GDP dat op de koers weegt? Rerating wegens groei die terugvalt?Wat is je punt nu? Ga je me elke dag zitten porren? Er is ook nog iets als risico beheersing. Nee, ik smijt niet 3x per maand een jaarloon in iets. Nop.
Als je gemiddeld aan 8,4$ gekocht hebt, en dat voor een jaarloon, niet kunt bijkopen als het aan de helft van je GAK staat, overtuigd bent van je thesis, dan vraag ik mij af waar de risicobeheersing zitWat is je punt nu? Er is ook nog iets als risico beheersing. Nee, ik smijt niet 3x per maand een jaarloon in iets. Nop.
.
.