Kleine Beursfeiten

Hier de nieuwe tarieven van Saxo: link.
Wat mij opvalt:
  • Opsplitsing in staffels (bronze,silver,gold)
  • voor de Silver accounts, 0,05% voor rekeningen Euronext, maar ook IE,UK,DE,CH, ook buiten Europa US,Aus, ...
  • Wisselkoersmarge zakt, van 0,5% naar 0,25%
Boom! Ben benieuwd wat de andere brokers gaan doen! (ps stuur me berichtje als je account bij Saxo wil maken, dan krijgen we beide transactietegoed :sneaky: )

Hier de nieuwe tarieven van Saxo: link.
Wat mij opvalt:
  • Opsplitsing in staffels (bronze,silver,gold)
  • voor de Silver accounts, 0,05% voor rekeningen Euronext, maar ook IE,UK,DE,CH, ook buiten Europa US,Aus, ...
  • Wisselkoersmarge zakt, van 0,5% naar 0,25%
Boom! Ben benieuwd wat de andere brokers gaan doen! (ps stuur me berichtje als je account bij Saxo wil maken, dan krijgen we beide transactietegoed :sneaky: )

Lap, weeral discriminatie op basis van geld ;)

Voor wie zich afvroeg hoe dat zit met brons/zilver/goud

Saxo in april goedkoper/beter dan lynx?
Zoals @Spooky zegt geen gedoe met buitenlandse rekening....
Is dat zoveel gedoe? Eenmalig aangeven bij NBB en dan jaarlijks bij belastingsbrief?

Heb vorig jaar een account bij Saxo proberen openen, die vroegen letterlijk naar de huurcontracten en notariële akten van onze opbrengsteigendommen, heb vriendelijk bedankt.

Bij mij heeft Saxo het verkorven bij de migratie van BinckBank naar het nieuwe platform (dat we volgens de CEO fantastisch moesten vinden, hoewel het duidelijk nog vol bugs zat) en het gepruts met hun vragenlijsten voor complexe producten.

ING ondertussen volledig hersteld na cijfers, benieuwd waar de koers van D'ieteren heen gaat en wat we mogen verwachten als de schulden van Belron gevoelig gaan gedaald zijn - dividend, beursgang ...

Voor de PACB beleggers: CFO sprak op een conferentie vandaag Kwam in grote lijnen overeen met wat CEO vorige week zei op andere conference.

Vond het helemaal geen dramatische boodschap, dus denk dat de rode dag in de CPI print moet gezocht worden.

Hij heeft toch al een hele tijd niets meer gepost over hun interne ervaringen met de maxhines? Soit, hij gaf toen wel aan dat het een zijproject was, dus ben wss tz ongedulsig:p

Illumina data april/mei. Dezelfde data op pacbio onso daarna. De contracten zijn getekend.

We hebben premium samples en analyses klaar staan, dus kun snel analyseren. Enige caveat, we zitten met commerciële launch in juli. Dus mogelijks gaan we het side project even moeten laten liggen als de data pas eind juni toe komt...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan