Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werkt hier (terug)Bolero kapot x_x
Niet flauw doen. “History Doesn't Repeat Itself, but It Often Rhymes” – Mark Twain.Jullie weten toch dat 'historisch x of y' gewoon hetzelfde als TA is?
Neen, ook dan blijf ik gewoon bij kapitaliserende ETF’s, dan betaal je gewoon geen RV.Stel dat er effectief een belasting op meerwaarde zou doorkomen, zouden mensen hier overwegen om meer in dividendaandelen te investeren? Die 30% RV (en meer vaak als het een buitenlands aandeel is) is pittig momenteel, maar als de meerwaarde ook belast wordt aan een niet te verwaarlozen voet begint dat er natuurlijk anders uit te zien.
Zeer sterk afhankelijk van hoe de regelgeving hierrond er zal uit zien:Stel dat er effectief een belasting op meerwaarde zou doorkomen, zouden mensen hier overwegen om meer in dividendaandelen te investeren? Die 30% RV (en meer vaak als het een buitenlands aandeel is) is pittig momenteel, maar als de meerwaarde ook belast wordt aan een niet te verwaarlozen voet begint dat er natuurlijk anders uit te zien.
Ja Intel heeft tegenwoordig goede budget GPU's die ook deftig performen.Terwijl ik op kantoor ff ga schijten, en naast mij een collega schijnbaar aan het sterven is wegens explosieve diarree, heb ik tijd om wat bij te lezen. En ik volg het nu al lang, genre Umicore, maar het begint op een crossroads te komen:
![]()
Intel Arc B580 review: A spectacular success for Intel and a gateway to 1440p for gamers on a budget
The Intel Arc B580 GPU is a triumph for Intel that ought to give AMD and Nvidia some serious heartburnwww.techradar.com
Intel is toch wel 1 goede CEO benoeming verwijderd van een beursremonte imo. Zijn ondanks goede beursdag nog best goedkoop.
Situatie kort door de bocht :
- Nu al 10 jaar deep dicking gekregen van AMD na steevast de beste CPU leverzncier te zijn geweest (athlon xp tijdperk enige moment van concurrentie)
- Matig tot slecht leiderschap, recent is de CEO Pat Gelsinger op pensioen gegaan nadat die teleurstellend werk leverde, kerel is een legit genie maar het beperkte zich tot inhoudelijke tech en was niet voldoende om het tij te keren bij Intel algemeen
- Chips act + foundry keten in US
- Legit foothold in GPU markt nu
- Nieuwe CPU chips staan voor de deur en ik lees heel veel false reports mbt yields etc, wat me doet denken dat concurrentie van over de oceaan desinformatie rondstrooit
Goede benchmarks voor de nieuwe CPU lijn + capabele CEO = kassa imo. Zeker met Trump aan het roer gaat dit een van die bedrijven worden die ze koste wat kost gaan upliften tegenover de buitenlandse concurrenten imo.
Bon bedankt aan mijn buurman om het licht weer aan te laten gaan. Timer staat hier op 5 minuten voor het licht, unhinged.
We have argued since 2020 that we are not in a business cycle. Historical trends are being permanently broken in real time as mega forces, like the rise of artificial intelligence (AI), transform economies. The ongoing outsized response of long-term assets to short-term news shows how unusual this environment is. We stay risk-on as we look for transformation beneficiaries – and go further overweight U.S. stocks as the AI theme broadens out. We have more conviction inflation and interest rates will stay above pre-pandemic levels.
De benchmarks voor hun nieuwe CPU’s zijn zeer matig en in vergelijking met AMD zwak.Terwijl ik op kantoor ff ga schijten, en naast mij een collega schijnbaar aan het sterven is wegens explosieve diarree, heb ik tijd om wat bij te lezen. En ik volg het nu al lang, genre Umicore, maar het begint op een crossroads te komen:
![]()
Intel Arc B580 review: A spectacular success for Intel and a gateway to 1440p for gamers on a budget
The Intel Arc B580 GPU is a triumph for Intel that ought to give AMD and Nvidia some serious heartburnwww.techradar.com
Intel is toch wel 1 goede CEO benoeming verwijderd van een beursremonte imo. Zijn ondanks goede beursdag nog best goedkoop.
- Nu al 10 jaar deep dicking gekregen van AMD na steevast de beste CPU leverzncier te zijn geweest (athlon xp tijdperk enige moment van concurrentie)
- Matig tot slecht leiderschap, recent is de CEO Pat Gelsinger op pensioen gegaan nadat die teleurstellend werk leverde, kerel is een legit genie maar het beperkte zich tot inhoudelijke tech en was niet voldoende om het tij te keren bij Intel algemeen
- Nieuwe CPU chips staan voor de deur en ik lees heel veel false reports mbt yields etc, wat me doet denken dat concurrentie van over de oceaan desinformatie rondstrooit
Goede benchmarks voor de nieuwe CPU lijn + capabele CEO = kassa imo. Zeker met Trump aan het roer gaat dit een van die bedrijven worden die ze koste wat kost gaan upliften tegenover de buitenlandse concurrenten imo.
Bon bedankt aan mijn buurman om het licht weer aan te laten gaan. Timer staat hier op 5 minuten voor het licht, unhinged.
Wat is eigenlijk uw mening over AI en de invloed die het zal hebben op de wereld mbt geld/beleggen?Net zoals Fartcoin.
'Market cap' 1 billion ondertussen.
Zegt de man die niet eens de maturity van de convertibles kende, terwijl je er wel een punt van maakte een paar pagina's geleden?
En je zegt dat die convertibles zomaar uitvoerbaar zijn en dus enkel dilution betekenen, maar dat kan telkens maar vanaf een bepaalde datum in de toekomst, die zijn telkens pas na x jaar convertible.
Tot dan is dat gewoon wel pure hefboom.
Ik heb het grondiger bekeken, vandaar ook dat ik die convertibles ken.
Zowel van bitcoin, als van het bedrijf MSTR, als van die CEO Saylor word ik letterlijk met de minuut dommer hoe meer ik over 'de thesis' lees.
Zonder overdrijven: die hele MSTR toestand is van het domste dat ik ooit al gelezen heb.
Ga er de boekjes op na over 'manias, euphoria, tulpenbollen, etc...', dan denk je daarbij regelmatig "HAHA ja hoe bestaat het, hoe kon men daarin meegaan!".
Maar heel die toestand rond MSTR is echt wel de exponent van de age of stupid.
Desalniettemin: hopelijk voor jou piekt het net als je verkoopt.
Ook van andere onnozelheden zijn de afgelopen jaren sommige mensen rijk geworden.

10% op dit moment.Goede write-up. Wat is je blootstelling (%)?
En Transmedics ook nog in port?10% op dit moment.
Maar ik koop/verkoop afhankelijk van hoe de koers beweegt. Als het volgende maand 25% lager staat kan dat snel naar 15-20% gaan, en omgekeerd. (indien er niks fundamenteel is gewijzigd natuurlijk).
Daar blijf ik wat over twijfelen.En Transmedics ook nog in port?
jij bekijkt het enkel van de client kant. wat peanuts is.Terwijl ik op kantoor ff ga schijten, en naast mij een collega schijnbaar aan het sterven is wegens explosieve diarree, heb ik tijd om wat bij te lezen. En ik volg het nu al lang, genre Umicore, maar het begint op een crossroads te komen:
![]()