Kleine Beursfeiten

Vooral niet dragen, die lelijke ondingen :p

Ik heb voor de tuin ook Crocs. Ander merk, same idea. Die dingen zitten wel geniaal comfortabel, je voeten worden niet nat, kunt ze snel uit/aan doen als je binnen/buiten gaat.

Zodanig comfy dat ik me er op betrap soms in die bruine klompen in de Colruyt te staan -_-

Ik heb voor de tuin ook Crocs. Ander merk, same idea. Die dingen zitten wel geniaal comfortabel, je voeten worden niet nat, kunt ze snel uit/aan doen als je binnen/buiten gaat.

Zodanig comfy dat ik me er op betrap soms in die bruine klompen in de Colruyt te staan -_-

95% van de wereld is er niet klaar voor: Functie VS looks

Omgekeerd werkt het wel: Slim fit (fancy naam voor f*ck you comfort), hoge hakken ...

Ik heb er ook, 2 euro in de Action. Die dingen gaan al 4j mee.

Zal van de resultaten afhangen, maar ik sluit dat niet uit nee. Downside is cijfermatig heel beperkt nu als je kijkt naar laatste beschikbare guidance. Zelfs als je maar met 660m FCF rekent is het aantrekkelijk genoeg volgens mij. We zullen zien, ik hoop alvast dat ze zelf weer gretig aan het inkopen zijn vandaag.

Als resultaten wat tegenvallen ga je nog wat kunnen bijkopen om uw gak naar beneden te krijgen :oi22:
Zal van de resultaten afhangen, maar ik sluit dat niet uit nee. Downside is cijfermatig heel beperkt nu als je kijkt naar laatste beschikbare guidance. Zelfs als je maar met 660m FCF rekent is het aantrekkelijk genoeg volgens mij. We zullen zien, ik hoop alvast dat ze zelf weer gretig aan het inkopen zijn vandaag.

Allez dan. Zelf tegen mijn analyse ingaan en dan toch maar uit sympathie voor u toch een beperkte aankoop van CROX. GAK voor CROX nu 84,09$ door eerdere aan- en verkoop. Heb nog voldoende marge om de GAK te verlagen. 🫣

Terug
Bovenaan