We hebben besloten om hem niet te verwend te maken, vandaar toch niet de A.De A aandelen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben besloten om hem niet te verwend te maken, vandaar toch niet de A.De A aandelen?

Zijn er trouwens liefhebbers om ook eens de pelgrimstocht naar Omaha te maken dit jaar, eerste weekend van mei?
Ik ga waarschijnlijk opnieuw, en dan kunnen we live Buffett wat schoppen geven om wat meer Oxy te kopen.
Niet allemaal tegelijk hé, de plaatsen zijn beperkt![]()
Bertie is tegen de 90 jaar, dus die dochters zijn 55-60+ vermoed ik.Grootste incentive hiervoor staat trouwens in de shareholder letter:
"Keep an open mind. Come to Omaha in May, inhale the air, drink the water and say “hi”to Bertie and her good-looking daughters."
Pics please?

Hey... en ik maar PR proberen maken voor je trip.Bertie is tegen de 90 jaar, dus die dochters zijn 55-60+ vermoed ik.
Niet in mijn pic-range dus![]()
ook niet als ze obviously loaded zijn?Hey... en ik maar PR proberen maken voor je trip.
Mbt mijn commitment "als OXY 100 hit voor 31 maart kom ik af" -> ik heb gelukkig genoeg geen jaartal gespecifieerd...

Slim - zo kunt ge de afschuwelijk hoge kosten niet goed meer zienGeen fan van de Bolero update, de tekst is zo doorzichtig dat ik het bijna niet kan lezen

Blijkbaar had/heeft Lilly interesse in Viking. Hopelijk wordt zo’n overname meteen geblokkeerd. Even de toekomstige concurrent uitschakelen.![]()
Viking Therapeutics, Inc. (VKTX) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance
Find the latest Viking Therapeutics, Inc. (VKTX) stock quote, history, news and other vital information to help you with your stock trading and investing.finance.yahoo.com
Nieuwe deelnemer in de weight loss race?

Het voordeel is dat ik dan niet meer kan zien hoeveel ik met PACB in het rood sta.Slim - zo kunt ge de afschuwelijk hoge kosten niet goed meer zien![]()
Ik zie geen verschil? De app of online?Het voordeel is dat ik dan niet meer kan zien hoeveel ik met PACB in het rood sta.
Nee hoor. Nieuwe app valt wel mee, maar is even wennen. Cijfertjes zijn ook wat kleiner.Ik zie geen verschil? De app of online?
Het voordeel is dat ik dan niet meer kan zien hoeveel ik met PACB in het rood sta.

ja zeker bijhouden tot aan de cijfers, vanmorgen dusIk dacht ge UCB zeker ging bijhouden?
Er zijn er veel die dat gedaan hebben en na deze post is het aan het knallen![]()

tja, nauwelijks verschil tussen koers nu en mijn verkoopmoment ... perfect timen van de markt lijkt me onmogelijkDan toch een kwartiertje te vroeg verkocht precies
Veel potentieel in BNTX te verwachten?UCB verkocht bij opening, nu op zoek naar andere koopjes (ik wil onder andere mijn positie in BNTX verhogen)