Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een verrassingtja die inflatiecijfers![]()
.zou dit het begin zijn van verschil in richting tussen rentegevoelige aandelen in US versus EU?tja die inflatiecijfers![]()
Ja en dacht gisteren nog een optiepositie te verkopen... net te laat mee.tja die inflatiecijfers![]()
Heb je PostNL en Netflix nog?
En nu, +200% later?

Nee, 3 redenen:NYCB onder de 3$, Janus positie genomen?
Dat is mogelijk.Ik denk dat de interestvoeten wel nog zullen dalen,
Renteniveau heeft geen invloed op inflatie?die CPI getallen zeggen voornamelijk dat uw rentes er geen impact op hebben, welke meerwaarde is er dan om ze 'hoog' te houden?
Die zeggen al 20 keer dat het data dependent is, niet dat ze zeker zijn dat rentes zullen zakken.FED zal alleen maar gezichtsverlies lijden na aan te houden dat rentes zullen zakken.
Denk ook eerder dat de rente langer hoog zal blijven in de US.Die zeggen al 20 keer dat het data dependent is, niet dat ze zeker zijn dat rentes zullen zakken.
Als de inflatie niet verder afneemt of zelfs stijgt, dan houden ze die rentes hetzelfde (of zelfs hoger) zonder 'gezichtsverlies' hoor.
Praktisch tussendoortje voor degenen die het aandeel Raiffeisen hadden tijdens de dividenduitkering.
Blijkbaar houden de meeste brokers 27,5% bronbelasting in ipv 15% volgens dubbelbelastingsverdrag en moet je zelf de 12,5% terugvorderen van de Oostenrijkse overheid.
Procedure hier te vinden. (punt 3 voor ons)
Vergeet niet dat in een stijgende rentecurve een tijdelijke daling van de rente een sell signaal is…Ik denk dat de interestvoeten wel nog zullen dalen, die CPI getallen zeggen voornamelijk dat uw rentes er geen impact op hebben, welke meerwaarde is er dan om ze 'hoog' te houden? FED zal alleen maar gezichtsverlies lijden na aan te houden dat rentes zullen zakken.

Als de renteverlaging verwacht wordt, waarom is het dan een mogelijke joker?, alsook een verwachte ECB renteknip in juni, als jokers achter de hand.

Denk ook eerder dat de rente langer hoog zal blijven in de US.
In Europa is het verhaal anders vind ik aangezien er nogal wat landen met stevige schulden zitten en die lange hogere rente niet aankunnen en ook omdat de economie niet zo sterk is als in US, dus ik zie ECB voor een keertje wel het voortouw nemen in de renteverlagingen.
nu ja, op lange termijn maakt dit allemaal niet veel uit voor de aandelenkoersen... tenzij je natuurlijk in bedrijven zit met zeer hoge schuld à la ontex, basic fit, ab inbev, kinepolis...
Eerst zien, dan geloven. Want ze spreken al maanden van mogelijke rate cuts.Als de renteverlaging verwacht wordt, waarom is het dan een mogelijke joker?![]()