Andere data?Update van PacBio ONSO - zit live in call.
Onze originele samples die moesten gesequenced worden zijn niet gesequenced want workforce reduction... Maar krijgen wel andere data binnenkort... fingers crossed

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere data?Update van PacBio ONSO - zit live in call.
Onze originele samples die moesten gesequenced worden zijn niet gesequenced want workforce reduction... Maar krijgen wel andere data binnenkort... fingers crossed

En PFIEGrappige dag, het enige dat positief is, is PACB![]()

De brede index deed het vrij goed vandaag. Tot 3u vanmiddag, toen is de boel wat ineen gezaktGrappige dag, het enige dat positief is, is PACB![]()

Is dat zo?En de S&P indexbeleggers staan op +15% ytd ondertussen.
Enkele overpeinzingen:Bull case voor Bill?
Ik volg ze ook nauw op (geen positie, enkel short puts Jan '25), maar eens benieuwd.
Is dat zo?

Ik zou wel aanraden om op langere termijn te vergelijken dan een kleine 5 maanden.![]()
Conclusie? Ze kunnen hun bestaande portfolio dus niet meer servicen, dat voorspelt weinig goeds voor prospecten?

Andere data?![]()
Maar goed, wat kun je hier intern verwachten. Waar ik 15y geleden mijn PhD op deed is hier intern nu 'cutting edge'. (And nobody gives a flying f*ck, zelfs Wall Street niet)Jep, ik zit weer turbo long in UMI met een financieringsniveau van €18,35. Deze morgen was het wel spannend, maar nu lijkt het aandeel toch terug rond €20 te stabiliseren.
.Jullie delen in het verlies? Schizofreen?Umicore €18,17... -24% op nog geen 3 weken tijd. Total loss op de turbo's met financieringsniveau €18,35.
De overheid is ook al ruim 50 miljoen euro kwijt op haar investering van 270 miljoen, dus jullie delen in het verlies.
En daarom krijg ik dus een stramme kabouter van goed en logisch management.Interne ervaring: 1 experiment is rap 10k sequencing kost en mijn ballpark estimate is dat je 2-3M sequencing kosten maakt in een omgeving van 50 R&D (en dat kan zo'n halve FTE wel managen). Iedereen die zijn tijd verschijt aan data terugzoeken en in 3/4 van de gevallen gewoon 'let's resequence' roept, lijkt me duurder dan te betalen om het te managen, maar goed, just my 2 cents... Ik had ooit een stagiair die een soort Google dingetje gemaakt had om data te kunnen zoeken en teruggeven aan researchers. 3 mnd werk, *poef* infinite return. Na stage, gewoon resource gecut. Nu 7y later hebben ze er hier intern een Deloitte project van gemaakt dat 500k per jaar kost -_- . Maak een zin met "oude" "wijn" "nieuwe" "zakken"Maar goed, wat kun je hier intern verwachten. Waar ik 15y geleden mijn PhD op deed is hier intern nu 'cutting edge'. (And nobody gives a flying f*ck, zelfs Wall Street niet)
Tijd om nieuwe turbo's te kopen!!Umicore €18,17... -24% op nog geen 3 weken tijd. Total loss op de turbo's met financieringsniveau €18,35.
De overheid is ook al ruim 50 miljoen euro kwijt op haar investering van 270 miljoen, dus jullie delen in het verlies.
Zou umicore niet het nieuwe agfa gevaert kunnen worden....total loss?En daarom krijg ik dus een stramme kabouter van goed en logisch management.
Tijd om nieuwe turbo's te kopen!!
Ik ga nu even kijken wanneer het dieptepunt ongeveer bereikt wordt. Als we paar groene dagen achter elkaar zien en de artikels zijn weer wat positief... Ik denk dat dit anticipatie is naar de Q2 cijfers die ook wat gaan tegenvallen en algemene onzekerheid over de koers die men nu gaat uitzetten en +- unproven CEO. Maar echt veel langer gaat het niet duren imo.
En dan kopen we een extra zak erbij voor LT denk ik.
Agfa Gevaert is de dieperik ingegaan omdat hun activiteiten voorbij werden gesneld door technologische evolutie. Dat is bij Umicore toch wat anders. Slechte koers gevaren onder vorige CEO, maar alles is nog mogelijk om het schip te doen keren. En hun activiteiten zijn nog hyper relevant he.Zou umicore niet het nieuwe agfa gevaert kunnen worden....total loss?