GodWillsIt
Active member
Zolang je de fameuze dotcom bubble nooit hebt geweten ben je niks waard.Ik ben toch alles aan het buitensmijten. Dit vertrouw ik voor geen haar. Ik was er ook in 2008.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang je de fameuze dotcom bubble nooit hebt geweten ben je niks waard.Ik ben toch alles aan het buitensmijten. Dit vertrouw ik voor geen haar. Ik was er ook in 2008.
Een mens moet alles eens meegemaakt hebben in het leven.Zolang je de fameuze dotcom bubble nooit hebt geweten ben je niks waard.
Bitcoin is geen portfolio. Ik ben ook ooit -100% op rood gegaan.Ik heb wel al een paar bitcoin crashes meegemaakt
Wat veel stijgt op een korte tijd kan crashen ook
Uw coins kwijtgespeeld of gehackt dan?Bitcoin is geen portfolio. Ik ben ook ooit -100% op rood gegaan.

BABA premarket +2,27%. Hopelijk is de weg omhoog ingezet.BABA positie teruggekocht aan 88,12$.
Beetje mad dat het te goed gaat de laatste 15j?Allez, al die overgewaardeerde brol daalt eens een dag en het is al paniek bij sommige 'beleggers'.
Benieuwd wanneer de buy the dip brigade, die als sinds 2009 geconditioneerd is om blind elke correctie te kopen, weer zal opduiken.
Je moest eens weten...Beetje mad dat het te goed gaat de laatste 15j?

Daar gaat het niet over. Het gaat erover dat er geen moat meer is. Waarom dan nog zo'n valuatie. Je moet geen mentale gymnastiek doen.En nu komen alle bears uit hun hol gekropen. Epic bull market run gemist en nu hun gelijk proberen halen na een daling van, as we speak, ondertussen nog maar 2.75%.
Als de kost van elektriciteit daalt, gaan bedrijven dan minder elektriciteit verbruiken? Juist ja, de TAM van AI is net een heel pak groter geworden maar zal anders verdeeld worden. Als het allemaal al klopt, niemand kan dat zogezegde budget verifiëren enkel het feit dat je dus een goed LLM kan maken zonder pre training, dat is significante.
Zo blijkt. Toch nog even wachten met de jaccy terug te brengen.Big nothing burger.

Benieuwd hoe lang deze dip gaat duren. Bijna 14% naar beneden gegaan. 't Zijn solden.NVDA die ik verkocht had weer teruggekocht. Dit keer met toch beetje dichtgeknepen billetjes want de benchmarks lijken minder en minder te zijn. Maar still, mooie voorsprong tov de concurrentie.