Forzaracing
Active member
Je zei wel degelijk van 30 tot 65 elke maand 250 euro.
Met elk jaar 3% meer, moet je op uw 65 al 700 euro per maand sparen, en dan nog kom je met 35 jaar niet aan een miljoen maar aan 718k.
Bovendien heb je niet geantwoord op mijn suggestie dat 250 euro sparen per maand in 1990 niet doenbaar was.
Wat zal uw volgende aanpassing zijn?
1 miljoen voor wie vandaag 65 is is GEEN middenklasse. De middenklasse betaalt geen grote bedragen aan meerwaardebelasting.
Klopt, beetje populistische post. Om duidelijk te zijn: 250 euro per maand met jaarlijkse stijging van 3%. Is 791KEUR. Aan 9% per jaar return (al wat moeilijker, maar in lijn met S&P500 return) is het 991kEUR.
Mijn punt was gewoon dat 1 miljoen niet moeilijk is tegen je 65e maar je moet er wel mee bezig zijn en het is niet door elke maand alles op te soeperen. Als middenklasser door gerichte uitgaven te doen en voldoende te sparen is het niet moeilijk. Echt niet.
Alé, we laten het hierbij, blijkbaar vinden ze genoeg volk dat blij is met extra belastingen (al dan niet met focus op de middenklasse). Vanaf vandaag wel duidelijk dat ik extreem rijk ben, waarvoor dank!