Kleine Beursfeiten

Will there be some pain? Yes, maybe.

Hij is committed.
President Tariff zal de VS platbranden en nog veel meer schade veroorzaken dan hij op korte twee weken al gedaan heeft.
En die schade op slechts twee weken tijd is veel groter dan de meesten al doorhebben.
Benieuwd naar de koers van Stellantis morgen...

Dat was allemaal wel niet zo simpel en vroeg veel tijd en in cijfers duiken.

In tegenstelling tot bv. een Stellantis vorig jaar, waar zelfs een blinde mol met Downsyndroom kon zien dat cutthroat overproductie van China meestal niet zo goed is voor aandelen in die industrie.
Anderzijds is er misschien een bodem, want het daalt precies niet meer na slecht nieuws...
Benieuwd naar de koers van Stellantis morgen...
Ben ook benieuwd.

Heb terug wat cash dewelke ik na een volgende dip aan het werk wil zetten.

Recent verkocht: FMC (56,12$ -> aankoop 49,33$), BABA (101,94$ -> aankoop 88,12$) en RXST (33,86$ -> aankoop 27$).

Misschien kan je dan wat van mij overkopen, als de daling redelijk is dan ga ik toch stevig trimmen in mijn posities.
Voila, al mijn Europese posities verkocht, straks hetzelfde met de Amerikaanse. Zou moeten uitkomen op nog steeds 4 à 5% winst ytd met 100% cash.

Ik vertrouw dat oranje mormel in het witte huis voor geen jota na zijn fratsen van dit weekend met Canada/Mexico/China

Voila, al mijn Europese posities verkocht, straks hetzelfde met de Amerikaanse. Zou moeten uitkomen op nog steeds 4 à 5% winst ytd met 100% cash.

Ik vertrouw dat oranje mormel in het witte huis voor geen jota na zijn fratsen van dit weekend met Canada/Mexico/China

Ga je al uw posities verkopen? 100% cash dus?

Over 4 jaar terug koper?

Over 4 jaar terug koper?
Markten staan op all-time high, na mooie winsten vorig jaar had ik ook dit jaar al +8% dus ja, alles buiten nu, en we zien wel hoe het evolueert met Trump.

Zinloos om te voorspellen waar dit heen gaat maar het zou me zwaar verbazen als ik in de komende pakweg 3 maand een rally van +20% zou missen hierdoor

Markten staan op all-time high, na mooie winsten vorig jaar had ik ook dit jaar al +8% dus ja, alles buiten nu, en we zien wel hoe het evolueert met Trump.

Zinloos om te voorspellen waar dit heen gaat maar het zou me zwaar verbazen als ik in de komende pakweg 3 maand een rally van +20% zou missen hierdoor
Denk eerder eerst -20% om vervolgens nieuwe ATH’s op te zoeken.

Denk eerder eerst -20% om vervolgens nieuwe ATH’s op te zoeken.
ik heb rap effe in Yahoo een virtuele port gemaakt met mijn aandelen en aankoopprijs=verkoopprijs van daarnet, als die effectief -20% halen dan koop ik echt wel terug, misschien op -15% ook al wel.

Het verbaast me enigszins dat de verliezen niet groter zijn momenteel

Misschien kan je dan wat van mij overkopen, als de daling redelijk is dan ga ik toch stevig trimmen in mijn posities.
Aan de juiste prijs koop ik graag het volgende: MSTR, JOE, Nintendo, FFH, CPNG of PDD. 😉

Heel dat tarrif gedoe waait zo weer over. BTC is al aan zijn herstel begonnen, al blijft het afwachten tot de beurs in US open gaat.

Terug
Bovenaan