LaCucaracha
Well-known member
Koers JET nu rond de 19,2... Bod is 20,3 en kans dat het niet doorgaat lijkt mij klein. Misschien interessant om hier wat cash te parkeren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag mij af waarom Nederland zich daar eigenlijk aan zou moeten houden?Geen goed nieuws voor ASML:
Omdat ze anders zelf sancties van de VS riskeren. Machines van ASML zijn afhankelijk van internationale toeleveranciers waar geen alternatieven voor zijn.Ik vraag mij af waarom Nederland zich daar eigenlijk aan zou moeten houden?
Is een optie. Mogelijk komt er zelfs nog een hoger tegenbod.Koers JET nu rond de 19,2... Bod is 20,3 en kans dat het niet doorgaat lijkt mij klein. Misschien interessant om hier wat cash te parkeren?
Lang gewacht? Was binnen dezelfde dag. Dat jij komt stoefen met winst die op 30min weer is verdampt is mijn schuld niet. En kijk die voorbeurs eensLang gewacht met uw antwoord hekomt wel goed, zullen het snel beter doen dan Crox.

en wie is de schuldige? (van aandelen bedoel ik dan hé)Het is gebeurd. Ik sta YTD negatief!![]()
Lang gewacht? Was binnen dezelfde dag. Dat jij komt stoefen met winst die op 30min weer is verdampt is mijn schuld niet. En kijk die voorbeurs eens![]()

Insert Taylor Swift: “ITS ME, IM THE PROBLEM”en wie is de schuldige? (van aandelen bedoel ik dan hé)
- NBIS: financials waren kut maar goed, ik had geen geduld (zie hierboven: get rich quick) en ik heb hier meteen ook een call optie voor gekocht. Een paar dagen later stond dat op -97%, dat was ook een unieke ervaring; weliswaar blij om die les met een beperkt bedrag geleerd te hebben;
Merci voor de tip maar de NBIS aandelen mag je zelf kopenVan index hangmatbeleggen naar leveraged derivaten op een high beta CAPEX heavy non profitable bedrijf dat net 85% is gestegen op 3 weken tijd met overbought RSI. Tja, dan gaat het mis hé.
Woensdag earnings Nvidia, als die goed zijn koop je een paar normale NBIS aandelen en dan heb je wel een goeie R:R, weliswaar zowel high in risk als reward...

Merci voor de tip maar de NBIS aandelen mag je zelf kopen![]()
Ik wil niet meer YOLO tankerenDas geen kooptip, maar als je wil YOLO tankeren doe het dan op een geschikt moment

Geschikt moment zoals RXST volgens mij vandaag. Strategie kan zijn: startpositie vandaag, bij grote stijging komende periode (naar 42-45$?) verkopen. Indien het morgen of binnenkort toch zou doorzakken, positie verdubbelen indien grote dip. Zelf vermoed ik dat het omhoog gaat (alvast niet de maand sluit onder 27,5$).Das geen kooptip, maar als je wil YOLO tankeren doe het dan op een geschikt moment
Verwacht persoonlijk geen grote post-earnings bewegingen in RXST aangezien ze zowel FY24 revenue als FY25 guidance voor revenue & operating expenses in januari reeds hebben gecommuniceerd. Tenzij ze daar nog iets aan zouden veranderen natuurlijk.Geschikt moment zoals RXST volgens mij vandaag. Strategie kan zijn: startpositie vandaag, bij grote stijging komende periode (naar 42-45$?) verkopen. Indien het morgen of binnenkort toch zou doorzakken, positie verdubbelen indien grote dip. Zelf vermoed ik dat het omhoog gaat (alvast niet de maand sluit onder 27,5$).
Disclaimer: Do your own due diligence.
Ja toch blij dat ik EVS heb bijgehouden. Toch lang quasi sideways action gezien maar ik had een beetje een verkeerd beeld van wanneer de grote evenementen in de prijs worden ingecalculeerd. Ze blijven wel een bedrijf dat normaliter makkelijk moet kunnen scalen.EVS is sinds vorige week echt goed bezig novo nordisk is zich ook aan het herstellen precies. Looking good
Zou goed kunnen. Mogelijk dat komende weken of maand(en) dan een andere mededeling voor de grote beweging zal zorgen.Verwacht persoonlijk geen grote post-earnings bewegingen in RXST aangezien ze zowel FY24 revenue als FY25 guidance voor revenue & operating expenses in januari reeds hebben gecommuniceerd. Tenzij ze daar nog iets aan zouden veranderen natuurlijk.