Had je gisteren effectief al geld in UNH gestoptIk ga er zelf ook wat insteken, zo heb ik wat blootstelling in andere sectoren.
?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je gisteren effectief al geld in UNH gestoptIk ga er zelf ook wat insteken, zo heb ik wat blootstelling in andere sectoren.
?nope, trein gemistHad je gisteren effectief al geld in UNH gestopt?
Inderdaad, al een mooie remonte. Enige katalysator of gewoon bodemvissers?Tussen al dat AI en ander hoogtechnologisch spul: gogogo Barry
Het is precies de periode waar de ene knaller na de andere verschijntHallo kroket.. Oracle +22% AH.
"As a bit of a preview, we expect Oracle Cloud Infrastructure revenue to grow 77% to $18 billion this fiscal year—and then increase to $32 billion, $73 billion, $114 billion, and $144 billion over the subsequent four years."
. Daarom lijkt actief traden mij nu dikwijls een goede zaak.Intussen +33% premarket.Hallo kroket.. Oracle +22% AH.
"As a bit of a preview, we expect Oracle Cloud Infrastructure revenue to grow 77% to $18 billion this fiscal year—and then increase to $32 billion, $73 billion, $114 billion, and $144 billion over the subsequent four years."

Het beste is mogelijk om die falling knives pas te kopen als het vallen gestopt is en er terug een uitbraak naar boven toe is. Maar dat is afhankelijk van je strategie natuurlijk. Dat is bv. bij Dlocal het geval.Dit forum houdt zich dan voornamelijk eerder bezig met fa(i)lling knives.
De sterke stijgingen van Big Tech worden hier ook al jaren weggezet als "gestegen door retard market" ondanks dat die stijgingen compleet ondersteund worden door stijgende EPS en dus geen gebakken lucht is.
Dit forum houdt zich dan voornamelijk eerder bezig met fa(i)lling knives.
De sterke stijgingen van Big Tech worden hier ook al jaren weggezet als "gestegen door retard market" ondanks dat die stijgingen compleet ondersteund worden door stijgende EPS en dus geen gebakken lucht is.
Als de chips na 3 jaar al compleet waardeloos zijn wegsn achterstand... Momenteel zit hun boek gewoon overvol. Daarna wordt het een kwestie of ze vast deel blijven van de capex omdat het al dan niet rendeert imo.EPS kan uiteraard altijd terugvallen. Ik geloof nog altijd niet dat NVIDIA revenue recurring is. Eens die datacenters er zijn, gaan we nog aan dezelfde snelheid chips blijven bakken ? Ik denk het niet.
Is het niet zo dat mensen de neiging hebben om vooral hun goede beslissingen in de verf te zetten, en stil te zijn over de slechtere keuzes? Als lezer denk je dan rap “wat maken die mensen goede beslissingen”Ik vind dat er hier verrassend veel goede calls worden gemaakt tbh. We zijn met relatief weinig en er zijn redelijk wat verschillende goed renderende investeringen gedaan op minder dan een jaar tijd.
Het is iets anders dan hindsight calls...
Anderzijds, alles met IT, zowel hardware als software is doorgaans na een paar maand al waardeloos - met wat pech is het waardeloos tegen het moment dat het geïnstalleerd is, bijkomend zijn zijn veel IT’ers ook gewoon waardeloos, als kers op de taart staan IT zaken ouder als de leden van het forum nog steeds niet op punt, sterker nog - er zijn zelfs zaken die gewoon slechter zijn dan 40 jaar terug. Naast de eindigheid van het menselijk leven is er nog 1 andere zekerheid: IT is oneindig recurrent, de vraag is mss wel of dat met NVIDIA zal zijn. Er zijn nog dagelijks miljarden problemen om een A4’ke af te printen.EPS kan uiteraard altijd terugvallen. Ik geloof nog altijd niet dat NVIDIA revenue recurring is. Eens die datacenters er zijn, gaan we nog aan dezelfde snelheid chips blijven bakken ? Ik denk het niet.
Big tech aan 10-15 x sales die rerate naar 15-100 x sales.Dit forum houdt zich dan voornamelijk eerder bezig met fa(i)lling knives.
Ik heb het enkel over aangekondigde buys en DD. BILL, NBIS, HDSN, UMI, … Allemaal verdubbelaars en zo zijn er best veel hier.Is het niet zo dat mensen de neiging hebben om vooral hun goede beslissingen in de verf te zetten, en stil te zijn over de slechtere keuzes? Als lezer denk je dan rap “wat maken die mensen goede beslissingen”

Die projecties zijn toch pure bullshit man. Omzet komende 4 jaar opeens x8 ja? Dat zou betekenen dat 'legacy' bedrijf Oracle binnen 4 jaar groter is dan AWS vandaag. En euh, waar gaat die $125 miljard extra jaarlijkse inkomsten vandaan komen? Wie gaat die betalen? Ahja, weer OpenAI natuurlijk. Je weet wel, die verlieslatende startup met $10B omzet.Tot voor kort werd Oracle nog weggezet als een matuur bedrijf met legacy oplossingen dat niet opkon tegen nieuwe entrants. Nu ziet het ernaar uit dat het bedrijf binnenkort toetreedt tot het trillion $ clubje. De zoveelste giga "sleeper stock" die we hebben gemist op dit forum (ik vind geen posts terug over leden met een positie)![]()
Akkoord, er zijn op dit moment meer vragen dan antwoorden en het begint op een zeepbel te lijken.Die projecties zijn toch pure bullshit man. Omzet komende 4 jaar opeens x8 ja? Dat zou betekenen dat 'legacy' bedrijf Oracle binnen 4 jaar groter is dan AWS vandaag. En euh, waar gaat die $125 miljard extra jaarlijkse inkomsten vandaan komen? Wie gaat die betalen? Ahja, weer OpenAI natuurlijk. Je weet wel, die verlieslatende startup met $10B omzet. Oracle is the new Tesla. We hebben er een bubbel bij, hoera.
Je moet ook wel durven zo'n vooruitzichten te geven terwijl je voor dit Q de analyst estimates voor omzet en eps niet eens haalt.
Drie klanten. Waarvan OpenAI één is. Die bedrijven blazen mekaars omzet gewoon op. Ik geloof er niks van dat al die honderden miljarden komende jaren effectief uit de lucht gaan komen vallen.