Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke website volg jij voor die antimoon prijs ?Antimoon prijs is redelijk teruggevallen van de piek.
Het aandeel gaat gewoon mee naar beneden.
Geen, ik volg dat niet echt.welke website volg jij voor die antimoon prijs ?
@JanusDR : Nog steeds short? Hier stilaan met beperkte short begonnen.Beetje extra short en extra puts op nasdaq.
Omdat het kan.
En omdat Buffet altijd zegt: you don't loose if you don't sell.
Tot zover het narratief dat DeepSeek het zonder het paradepaardje van NVIDIA doet.DeepSeek, the Chinese AI startup, has been developing its next major model using several thousand Nvidia’s state-of-the-art Blackwell chips which the U.S. has forbidden from being exported to China, according to six people with knowledge of the matter.
The chips DeepSeek is using were smuggled into China, the people said, through a convoluted scheme that involves sending them to data centers in countries that are allowed to buy them, and then dismantling the servers containing the chips and importing the equipment in pieces to China.
Te zien aan welke prijs dat lanceertSpaceX naar de beurs volgend jaar... interessant aandeel?
Ik ken er niet zo veel van, maar wil me er wel eens in gaan verdiepen (beurs in het algemeen).
AstronomischTe zien aan welke prijs dat lanceert
lijkt me een gigantische opportuniteit. Puur als telecom speler alleen al via Starlink. Bvb een air baltic geeft nu al gratis wifi via spacex. De rest vd luchtvaart gaat niet achterop blijven hangen. Ook connectiviteit op zee (alle tankers) gebruiken de service nu al, het Oekraïense leger, alle plaatsen waar de kabels nooit niet komen... En dan de actual business revenue. Is op zich al een business die veel cash flow genereerd.SpaceX naar de beurs volgend jaar... interessant aandeel?
Ik ken er niet zo veel van, maar wil me er wel eens in gaan verdiepen (beurs in het algemeen).
Voor zover ik dat volg, heb ik er wel hetzelfde gevoel over... Ik denk ook wel met een "horizon" van 15-20 jaar.lijkt me een gigantische opportuniteit

Je vergeet Trump natuurlijkNiemand doet hem dit na.![]()
Gisteren monday buitengegooid aan 163 (gak 147).Heb bijgekocht.
Q4 guidance iets minder dan verwacht, waardoor ze hun full year guidance niet hebben verhoogd. Dat wordt uiteraard afgestraft, maar het gaat uiteindelijk om een paar miljoen op een omzet van 1.2B $ dit jaar.
SMB blijft zwak, zie o.a comments omtrent google search algoritme vorig kwartaal.
Upmarket gaat echter heel goed, met zelfs een versnelling in de groei van customers >50K en >100K, maar sales cycles zijn langer dan in SMB.
Results are in. Alle results beter dan verwacht, maar stock is 4% down after hours. Call nog niet beluisterd maar daar zal wel iets gezegd zijn zekers. Maar ok ik blijf longVandaag AVGO (Broadcom) Earnings. Altijd een spannend momentje.
YTD al 78% up, verwachtingen zijn dus skyhigh. Valuation is ook hoog natuurlijk, als resultaten goed zijn en er een nieuwe jump is zal de waardering naar +2 trillion USD springen. En ze zijn nu al hoger gewaardeerd dan een META bvb.
Revenue gemiddelde expectation: 17.47 miljard USD. tov 14 miljard LY & 15.9 LQ.
Ook wel naar marges kijken, ik vermoed dat ze opnieuw miljarden gaan steken in R&D.
En op de balance sheet naar LT debt. Sinds VMware overname zijn er best wel veel schulden. Draagbaar maar zie dat liever toch afgebouwd worden.