Kleine Beursfeiten

Nuchter bekeken kunnen we met Adobe nu zelfs in de Anxiety of Denial fase zitten. Dat zou Adobe nog veel dieper naar beneden duwen (tot zelfs nog eens een 10-bagger naar beneden toe): https://priceactionninja.com/wp-content/uploads/2022/08/image.jpg.
Ik denk dat Fernando zijn redenering veel logischer is -> de CEO is 62 jaar wat geen absurde leeftijd is om ermee te stoppen, maar de markt panikeert bij elk CEO vertrek.

deze week nog exact hetzelfde patroon bij BioNTech trouwens. (en 1 dag later al een groot deel van de initiele daling gereversed nadat initiële schrikreactie verwerkt is)

Eén van mijn kinderen zit in de grafische vormgeving: het bureau heeft nog steeds massa's werk en ze hebben allemaal nog steeds de full suite van Adobe. Ik zie het probleem van Adobe echt niet.

Wanneer de beurzen crazy doen voelt het voor mij perfect aangenaam om rustig DCA te blijven verderdoen.
Veel van mijn olie posities die een aantal jaar rond break-even fladderden staan ondertussen op +40%. Als de cash zo blijft binnenrollen zullen die dividenden ook wel volgen.
Voor de rest wel gezien dat er wat high risk credit stuff in mijn portfolio zit wat ik in de toekomst toch wat ga uitbalanceren.

Voor de rest, DCA & chill. Paniek of (nog erger) vals optimisme zijn slechte raadgevers.

Market says no :woohoo:

Is er ooit gehint op zijn vertrek op voorhand ? Of komt het nu plots uit het niks na het zoveelste kwartaal.

Overigens. 4 prompts later hebben we deze 4 sjarels.

haha wat een vooruitgang met die AI :lol:
Ik zie wel vooral dagelijks leven/shitpost/meme potentieel ipv echt efficienter te werken. Super goed om uitnodigingen te maken voor het verjaardagsfeestje van petekind ofzo.

aldus puts op AI.

1773392800451.png

Was het deze prompt? "Handpick de 4 stocks uit mijn lijst van 50 die het nu goed doen ook al had de reden van mijn aankoop van destijds niks te maken met waarom het nu gestegen is en zet er een pedante quote onder die iets anders doet uitschijnen."

Ten eerste zijn er meer dan 4 die het goed doen. Mijn PF staat nog altijd maar 2% onder zijn ATH. Thanks for your concern.

Maar los daarvan, heb ik uiteraard de 4 olie aandelen uit de PF aan de prompt meegegeven, nogal evident.

Als je echt de 4 prompts wil weten:
1. make a advertisement poster in retro style for oil investments following middle east tensions. Mention Vitesse Energy, Woodside Energy, Oxy, BP
2. Add reference to donald trump and rockets and ships. Add somewhere "it's the cege way of doing" (cege is a person's name)
3. Add pete hegseth hive fiving donald trump. the rockets should be tomahawks and ballistic missiles, referring to the bombings. not regular space rockets. make reference to iran. make the call to action more dramatic
4. is that pete hegseth ? Remove pete hegseth, replace him by netanyahu. Replace the high five with a fistbump

Voor de rest was het een moptje, he. Om aan te tonen dat je met 2 min werk dommigheden kunt maken.

Ik blijf erbij dat Adobe een vogel voor de kat is. AI zal hun pricing power drukken wegens gratis alternatieven voor gebruikers en zal de concurrentie verhogen wegens verlaagde intrede barrieres omdat development sneller en goedkoper kan.

Ik blijf erbij dat Adobe een vogel voor de kat is. AI zal hun pricing power drukken wegens gratis alternatieven voor gebruikers en zal de concurrentie verhogen wegens verlaagde intrede barrieres omdat development sneller en goedkoper kan.
En als bovenstaande klopt, komen we uit op onderstaande. De toekomst zal het uitwijzen. Hoe dan ook is steeds voorzichtigheid geboden bij zo'n aandelen. Maximaal kleine positie aangewezen:
Nuchter bekeken kunnen we met Adobe nu zelfs in de Anxiety of Denial fase zitten. Dat zou Adobe nog veel dieper naar beneden duwen (tot zelfs nog eens een 10-bagger naar beneden toe): https://priceactionninja.com/wp-content/uploads/2022/08/image.jpg.

Je blijft wel hardnekkig het feit negeren dat die huis-tuin-keuken gebruikers zoals jij maar een klein deel van Adobe's revenue zijn.

90% van de revenue zijn corporate users en die kunnen zich de fouten van AI niet permitteren.

Ik zie niet in hoe je die belachelijke capex kan zien en dan kan denken dat deftige AI-tooling gratis gaat blijven. Je gaat goede AI search gratis hebben met integrated ads en voor de rest krijg je de overgebleven stront. Zoals nu met imaging.

Minder abo's verkopen tegen hogere prijs gewoon. Dat is voorlopig de beweging die je ziet, toch?

Wanneer de investeringen goedkoper worden voormeer vooruitgang kan je meer en meer beginnen doemdenken, maar daar zijn we nog lang niet?

haha wat een vooruitgang met die AI :laugh:
Ik zie wel vooral dagelijks leven/shitpost/meme potentieel ipv echt efficienter te werken. Super goed om uitnodigingen te maken voor het verjaardagsfeestje van petekind ofzo.

aldus puts op AI.

Uiteraard zijn er fouten in de AI. Check mijn 3e poster. Iemand ooit zo zien high-fiven ? De ene de duim naar links en de andere de duim naar rechts. Enkel politiekers zouden zo awkward kunnen high-fiven in het echt...

Maar lijkt me net iets gemakkelijker om van een brakke poster te vertrekken in photoshop ipv een blank page.

Je blijft wel hardnekkig het feit negeren dat die huis-tuin-keuken gebruikers zoals jij maar een klein deel van Adobe's revenue zijn.

Grote corporate accounts zijn uiteindelijk ook maar een hoop van duizenden accounts die op 1 invoice staan. Bij ons is er net nog een tool geschrapt. Iets om flowchartjes te maken. Knip plak de PDF in chatGPT, 'maak in een open format' en het rolt er uit. Jaja, vol met fouten. Maar ik kan nu gewoon ergens anders importeren en aanpassen en klaar.

90% van de revenue zijn corporate users en die kunnen zich de fouten van AI niet permitteren.

Ik zeg toch nergens dat je dat rechtstreeks in je manual of advertisement of whatever moet steken ? De realiteit is gewoon dat je voor kleine prullen photoshop niet of veel minder nodig hebt. Voor grotere dingen minder tijd spenderen, goedkopere alternatieven. Het is een kwestie van tijd voor de seats/licenties/whatever billing method bij grote corporate accounts afgebouwd gaan worden

Ik zie niet in hoe je die belachelijke capex kan zien en dan kan denken dat deftige AI-tooling gratis gaat blijven. Je gaat goede AI search gratis hebben met integrated ads en voor de rest krijg je de overgebleven stront. Zoals nu met imaging.

Minder abo's verkopen tegen hogere prijs gewoon. Dat is voorlopig de beweging die je ziet, toch?

Wanneer de investeringen goedkoper worden voormeer vooruitgang kan je meer en meer beginnen doemdenken, maar daar zijn we nog lang niet?

Ja, zoals hier al paar keer aangehaald. Een deel van de valuestream/marge gaat van de applicatie bouwer (Adobe, Monday, DuoLingo, ...) verhuizen naar de infra verstrekker (chatgpt, microsoft, google, anthropic, ...). De klant blijft X dollar spenderen om zijn probleem op te lossen. Ipv X naar Adobe, zal er X-Y naar Adobe gaan en Y naar de infra vestrekker.

Dat is een best case scenario. Volgens mij realistischer dat de som van de 2 dollar flows lager zal zijn dan nu het geval is.

Ik zeg toch nergens dat je dat rechtstreeks in je manual of advertisement of whatever moet steken ? De realiteit is gewoon dat je voor kleine prullen photoshop niet of veel minder nodig hebt. Voor grotere dingen minder tijd spenderen, goedkopere alternatieven. Het is een kwestie van tijd voor de seats/licenties/whatever billing method bij grote corporate accounts afgebouwd gaan worden
Als je pakt een UCB of ArgenX neemt die een medical departement hebben met een bende Adobe-licensies om al die medical posters te maken -> denk jij echt dat die Adobe gaan buitensjotten voor een gratis alternatief?

Zo'n poster voor een congres is véél te belangrijk om het risico te nemen om een paar €€€ te besparen.

Dat er een deel van de Adobe revenue naar AI providers zal gaan omdat Adobe ook AI gaat inbouwen daar kan ik in volgen, maar dat Adobe zijn software niet meer zal verkopen daar geloof ik 0.0 van.

Ik heb nog niemand op de ignore list gezet, posts gereport of iemand immatuur genoemd zoals sommige anderen hoor. Throwback en relevant:

Motiveert wel om verder bij te dragen als nauwelijks iemand in staat is om de business, moat en financials van Adobe fundamenteel te bespreken in relatie tot de waardering, maar de hele bende wel in een breuk ligt door een AI slop postertje dat imo ook gewoon de lading niet dekt.

PayPal, yeah, mea culpa. Crocs? Retail stock en HeyDude suckt de ballen, ja, maar Crocs brand performance is gewoon goed, winstgevendheid hoog en sterk buyback rendement.

"Muh Fernando just buy low PE and double down at bankruptcy."
Ok.

Zeker als dat dan nog eens komt van iemand die zelf nu ook niet moet komen stoefen met zijn timing (Azelis?), en de prent wordt gepost door iemand die vooral zijn pollen mag kussen dat hij al zijn historische hypergrowth/SaaS posities op tijd heeft verkocht met mooie rendementen, want de meeste daarvan staan intussen -50% en meer. Dikke positie Monday gekocht aan $180 remember? En was die zijn volledige PF niet -70% gegaan in 2022?

Soit, in tussentijd wachten we dan maar geduldig verder tot Cege kan zeggen welk deel van de guidance "shit" was en dan leren we nog eens iets bij.
Als iemand die een Adobe subscription heeft voor zijn bedrijf. Ik zie die posters en ik zie een duidelijke AI-stijl.
Maar net zoals bij mijn development zal ik hierdoor sneller starten, niet minder. Ik kan nu Photoshop gebruiken om meer variatie te creëren en sneller nieuwe ideeën uit werken. Echter heb ik hiervoor nog steeds de volwaardige photoshop nodig.

Tot op heden zijn alle AI-images vrij duidelijk AI. Ik zie veel meer mensen die anders geen afbeeldingen zouden gebruiken nu wel AI-afbeeldingen gebruiken, niet minder photoshop. Gaan die nieuwe gebruikers, de gebruikers compenseren die de andere richting uit gaan? I dunno.

Heb ik genoeg overtuiging om daarom in Adobe te investeren? Dat dan weer niet :p

Laatst bewerkt:
Voor de geïnteresseerden/mede aandeelhouders:

Dear Adobe Investor Relations Team,

As a private shareholder of Adobe Inc., with a significant exposure I am writing to express my serious concern regarding the current disconnect between the company’s fundamental performance and its valuation in the equity market. Despite Adobe’s high profitability, dominant market position, and robust cash flows (proven again in the latest Q1 report which beat expectations across the board) the share price is trading at multi-year lows and is about to get smacked even harder following the publication of Q1 results and announcement of CEO departure. The current valuation multiples are, by historical standards and in comparison to industry peers, extremely suppressed. Even though the company boasts industry leading margins, healthy growth and a dominant ecosystem moat, it is among the worst performers in the entire software/SaaS sector. Online forums are even comparing Adobe to Paypal, and according to pre-market, Adobe will actually start trading at Paypal-like multiples (P/FCF ex. SBC < 10).

In light of this context, I believe the current capital allocation policy is overly conservative. I urge the management team and the Board of Directors to consider the following strategic actions:
  • Aggressive Share Repurchases: Adobe’s balance sheet is currently under-leveraged. Following the successful capital strategies seen at peers like Salesforce and Wix.com, Adobe should take advantage of the low valuation by repurchasing shares more aggressively. This should not be limited to free cash flow alone; utilizing additional leverage to fund large-scale buybacks at these price levels is a rational decision that would significantly enhance long-term earnings per share. Salesforce announced a $50 billion buyback, partially funded by a $25 billion note offering. Wix.com is planning to retire about 40% of outstanding shares within a year by a recently announced Dutch tender offer.
  • Signaling through Insider Buying: At a time when the market questions the company’s forward-looking vision, a powerful signal from leadership is essential. Especially considering the sudden departure of current CEO Narayen. Open-market share purchases by insiders would restore much-needed confidence and demonstrate that management views the current price decline as a temporary, sentiment-driven event. Again I would like to reference peers like ServiceNow or The Trade Desk, where insiders have made significant open market purchases to signal confidence in the future of the business.
It is in the best interest of loyal shareholders for Adobe to seize this unique 'SaaSpocalypse' opportunity to create significant shareholder value. When a high-quality company with such margins is spat out by the market, it is the opportune moment for decisive management to optimize the capital structure and use Adobe's pristine balance sheet to force the market to rerate the business. If and when it eventually does, share buybacks should become less and the accrued debt can be paid off to restore the balance sheet again.

With some napkin math I believe Adobe could easily target 1,5x net debt/EBITDA and use all free cash flow + proceeds from debt issuance to retire up to 23% of current shares outstanding.

I look forward to your response regarding how Adobe intends to address this significant undervaluation and hope to get some reassurance from your part to soften the lossen I am incurring this year while I hold on to my shares and hope for a trend reversal in market perception.

Sincerely,
Fernando

Als je pakt een UCB of ArgenX neemt die een medical departement hebben met een bende Adobe-licensies om al die medical posters te maken -> denk jij echt dat die Adobe gaan buitensjotten voor een gratis alternatief?

Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat je vernuftigheid van poster creeren serieus overschat. Ik heb 10tallen posters gemaakt op wetenschappelijke congressen. Medical of regulatory reviewt die posters, die hebben daar nooit een poot naar uitgestoken.

Ik was zowel op unif als in bedrijf de weirdo omdat ik posters NIET maakte in word of powerpoint... Er gaan waarschijnlijk wel bedrijven zijn waar ze wetenschappelijke posters met Photoshop maken en een dedicated design team hebben, maar ik zou als finance dat toch als grote besparingsopportuniteit zien... Laat copilot dat maken in powerpoint of zo.

Ik schrijf hier mijn technische manual drafts tegenwoordig ook in 5 min per dag ipv een uur per dag. Smijt wat woordjes in chatgpt of copilot, laat er wat zinnetjes mee maken. Je moet nog reviewen en aanpassen, maar de boiler plate is op 1 min klaar. Als alles klaar is, ipv 2-3 rondjes voor review langs de tech writing consultants die aan X per dag factureren, 'Hey claude, verify consistency and US english. This is a user guide.' bzzbzzbzz. klaar. 2 rondjes tech writing consultants uitgespaard. Het is niet dat dat de leukste jobs zijn, he. Muchos besparingen.

Idem met figuurtjes of logos. Vroeger was dat hier 20 rondjes langs de logo afdeling (En ja, die gaan wsch photoshop of iets gelijkaardig gebruiken). Nu kan ik zelf dingen maken. In 50% van de gevallen is dat perfect zoals het is. En de andere 50% moet dat nog naar de design afdeling. Maar als ik ze een chatgpt voorbeeldje kan sturen van wat ik wil ipv op papier te schrijven wat ik wil en dan letterlijk 20x te palaveren over een kleur of dit of dat.

Dat er een deel van de Adobe revenue naar AI providers zal gaan omdat Adobe ook AI gaat inbouwen daar kan ik in volgen, maar dat Adobe zijn software niet meer zal verkopen daar geloof ik 0.0 van.

Ik heb hier nog nooit geclaimd dat Adobe of DuoLingo of Workday of whatever software boer for that matter naar 0 gaat. Maar als de groei stopt (of zelfs van 10 naar 5% zakt) en de marge verlaagt wegens competitie, dan kom je dus uit aan wat we nu in de markt zien.

Ik loop al lang genoeg rond in corporate wereld om te beseffen dat finance sjarels altijd klaar staan om kosten weg te knippen eens ze een goed excuus hebben. En ik loop ook al lang genoeg rond om te weten dat 90% van de mensen met bazooka's op muggen schiet. Lees: dure BI tools gebruikt om simpele optellingen die je in Excel kunt doen, photoshop gebruikt om kleine prutsen te maken, planning software gebruikt om projecten van 3 weken met 2 man te plannen etc. Waarom ? Omdat de tools er zijn en people are lazy, dus gebruiken ze wat ze hebben.

Een groot deel van 'de onderkant van tooling utilization' zal gewoon verdwijnen. Subtiel en gradueel. Vorig jaar 20 seats, dan 19, kunnen we niet met 15? Shared seats ipv permanent seats. Gebruik wat meer AI. etc etc. Zelfs zonder AI was dat bij ons al jaarlijks een balanceer oefening. Altijd te weinig seats voor alles, altijd geneut. Altijd poten omwringen om van 8 naar 10 seats te gaan etc etc. Ik zie niet in hoe je nu mgmt nog kunt overtuigen om voor software X seat 9 en 10 te kopen a rato 10k per jaar of zo. 'Gebruik AI voor de kleine prut zodat we op 8 seats kunnen blijven'. En dan 1 y later 'goed zo, zie je wel dat het kan. Hop, 7 seats'.

l

As a private shareholder of Adobe Inc., with a significant exposure I am writing to express my serious concern regarding the current disconnect between the company’s fundamental performance and its valuation in the equity market. Despite Adobe’s high profitability, dominant market position, and robust cash flows (proven again in the latest Q1 report which beat expectations across the board) the share price is trading at multi-year lows and is about to get smacked even harder following the publication of Q1 results and announcement of CEO departure. The current valuation multiples are, by historical standards and in comparison to industry peers, extremely suppressed. Even though the company boasts industry leading margins, healthy growth and a dominant ecosystem moat, it is among the worst performers in the entire software/SaaS sector. Online forums are even comparing Adobe to Paypal, and according to pre-market, Adobe will actually start trading at Paypal-like multiples (P/FCF ex. SBC < 10).

In light of this context, I believe the current capital allocation policy is overly conservative. I urge the management team and the Board of Directors to consider the following strategic actions:
  • Aggressive Share Repurchases: Adobe’s balance sheet is currently under-leveraged. Following the successful capital strategies seen at peers like Salesforce and Wix.com, Adobe should take advantage of the low valuation by repurchasing shares more aggressively. This should not be limited to free cash flow alone; utilizing additional leverage to fund large-scale buybacks at these price levels is a rational decision that would significantly enhance long-term earnings per share. Salesforce announced a $50 billion buyback, partially funded by a $25 billion note offering. Wix.com is planning to retire about 40% of outstanding shares within a year by a recently announced Dutch tender offer.
  • Signaling through Insider Buying: At a time when the market questions the company’s forward-looking vision, a powerful signal from leadership is essential. Especially considering the sudden departure of current CEO Narayen. Open-market share purchases by insiders would restore much-needed confidence and demonstrate that management views the current price decline as a temporary, sentiment-driven event. Again I would like to reference peers like ServiceNow or The Trade Desk, where insiders have made significant open market purchases to signal confidence in the future of the business.
It is in the best interest of loyal shareholders for Adobe to seize this unique 'SaaSpocalypse' opportunity to create significant shareholder value. When a high-quality company with such margins is spat out by the market, it is the opportune moment for decisive management to optimize the capital structure and use Adobe's pristine balance sheet to force the market to rerate the business. If and when it eventually does, share buybacks should become less and the accrued debt can be paid off to restore the balance sheet again.

With some napkin math I believe Adobe could easily target 1,5x net debt/EBITDA and use all free cash flow + proceeds from debt issuance to retire up to 23% of current shares outstanding.

I look forward to your response regarding how Adobe intends to address this significant undervaluation and hope to get some reassurance from your part to soften the lossen I am incurring this year while I hold on to my shares and hope for a trend reversal in market perception.

Sincerely,
Fernando

Sincerely,
Fernando
laat ons weten als ze antwoorden hé!

Hij maakt er bijna een sport van om elk tegenargument ofwel te negeren ofwel van tafel te vegen met wat van Cege's glazen bol voorspellingen over seats/dollar flows/whatever die we na 4 jaar AI revolutie nog steeds niet in de cijfers zien. Nog 2 alinea's gezever over zijn vele projectjes in de jonge jaren en hoe iedereen rond hem het toch zo inefficiënt aanpakte.

Over Adobe discussieren met die vent is echt verloren moeite en zorgt er enkel voor dat de pagina's hier héél rap gevuld worden.

In tegenstelling tot anderen, pretendeer ik niet om een ultieme glazen bol te hebben.
Je zat dit jaar overigens nog steeds beter in Adobe dan in PacB. Als we dan toch steekspelletje spelen.

Laatst bewerkt:
Je zat dit jaar overigens nog steeds beter in Adobe dan in PacB. Als we dan toch steekspelletje spelen.
Steekspelletjes hebben geen zin... Is niet alleen de koers die bepalend is, ook hoeveel je er van hebt, wanneer gekocht... En daar ben je met Adobe tot nu toe sterk mee in de mist gegaan. Hoe je het ook draait of keert, niet slecht bedoeld, maar is wel een feit. Overkomt bijna iedereen wel eens, no drama.

Alvast veel geluk verder, maar soms de risk/reward misschien wat beter in balans brengen, en er eens over nadenken om in de toekomst geen al te grote blootstelling in 1 enkel aandeel te doen...

Hier alvast een AI-analyse van de aandelenprijs van Adobe:

📊 Scenario-analyse voor Adobe​

🟢 Scenario 1 — AI wordt een groeimotor (bull case)​

Adobe slaagt erin AI volledig te integreren (Firefly, AI-tools in Creative Cloud, enterprise-workflow).

Mogelijke gevolgen:
  • omzetgroei blijft ~10–15%
  • marges blijven hoog
  • abonnementen blijven dominant
  • AI-features genereren extra inkomsten

Dan kan het aandeel:
  • eerst stabiliseren
  • daarna opnieuw groeien

Indicatieve zone op lange termijn:
$400 – $700+

Dit is het scenario dat veel lange-termijn beleggers verwachten als Adobe zijn dominante positie behoudt.

🟡 Scenario 2 — AI verhoogt concurrentie (base case)​

Nieuwe tools maken creatie makkelijker en goedkoper.

Gevolgen:
  • groei vertraagt
  • pricing power daalt
  • waarderingsmultiple zakt

Dan krijg je een aandeel dat:
  • langere tijd zijwaarts beweegt
  • met lagere waardering

Indicatieve zone:

$180 – $350

Veel analisten denken dat de markt momenteel dit scenario prijst.

🔴 Scenario 3 — echte disruptie (bear case)​

AI-tools vervangen een groot deel van traditionele designsoftware.

Gevolgen:
  • abonnementen dalen
  • omzetgroei stopt
  • marges krimpen

Dan kan het aandeel langdurig onder druk blijven.

Indicatieve zone:

$120 – $200

Maar dit vereist echte structurele erosie van Adobe’s ecosysteem.

Laatst bewerkt:
Hij maakt er bijna een sport van om elk tegenargument ofwel te negeren ofwel van tafel te vegen met wat van Cege's glazen bol voorspellingen over seats/dollar flows/whatever die we na 4 jaar AI revolutie nog steeds niet in de cijfers zien. Nog 2 alinea's gezever over zijn vele projectjes in de jonge jaren en hoe iedereen rond hem het toch zo inefficiënt aanpakte.

Over Adobe discussieren met die vent is echt verloren moeite en zorgt er enkel voor dat de pagina's hier héél rap gevuld worden.

Jouw voorspellingen zijn even glazen bol 🤡

Tuurlijk veeg ik je argumenten van tafel, want ik ga er niet mee akkoord. Wat moet ik er op zeggen ? Ik ga akkoord met je redenering, maar ik heb tegenargumenten die je redenering niet ondersteunen ?

Adobe (of Crox of Paypal) de laatste 12mnd vs Pacb laatste 12 mnd ?

Je blijft mij toch verbazen hoe je telkens zoveel tekst nodig hebt om een boodschap over te brengen die meestal draait over hoe efficient je wel niet bent.

Dus dat sommige mensen veel tools waaronder Adobe nodig hebben om een prentje te maken, lijkt niet zo ver gezocht eigenlijk.

Jouw voorspellingen zijn even glazen bol 🤡

Tuurlijk veeg ik je argumenten van tafel, want ik ga er niet mee akkoord. Wat moet ik er op zeggen ? Ik ga akkoord met je redenering, maar ik heb tegenargumenten die je redenering niet ondersteunen ?
Ik wacht nog altijd op waarom de outlook shit is hé. Je schrijft veel maar discussieert volledig naast de kwestie en wanneer je daarop wordt aangesproken of om meer uitleg wordt gevraagd blijft het stil of krijgen we nog een zoveelste anekdote over posters of een logotje maken voor conferences waarvan al 10x is gezegd dat dat niet het doelpubliek van Adobe is.

Je gaat niet akkoord met bepaalde argumenten omdat je weigert om ze eens deftig te bekijken en je in te lezen over wie Adobe gebruikt en waarom dat per se Adobe moet zijn. Jij komt niet verder dan "kijk eens welke domme plaatjes ik op 10sec kan maken met ChatGPT, Adobe is toast". Jij spreekt ook enkel over Photoshop terwijl de Creative Suite veel breder gaat dan dat en de seamless integratie tussen die verschillende apps deel is van de ecosystem moat die jij steeds ontkent. Adobe heeft ook marketingtoold en analytics die niks met Photoshop te maken hebben en die divisie groeit zelfs sneller dan Creative. Dat negeer je ook compleet.

Jaja, je werkt in een hoge functie bij Waters, veel thuiswerk en dus teveel tijd om hier het forum vol te schrijven, flappen tappen is je levensmotto en je bent veelzijdig als het gaat om kleine projectjes. We weten het intussen wel.

Sincerely,
Fernando
Bij één van mijn andere holdings hebben ze alvast geluisterd -> ook zo'n stock die belachelijk veel cash heeft en veel te goedkoop staat:

$INMD InMode announces new share repurchase program InMode announced that its Board of Directors has authorized a new share repurchase program for up to approximately 10% of the company's total shares outstanding, representing approximately 6.38M ordinary shares.

Terug
Bovenaan