Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EVS is wat aan het zakken denk dat ik nog wat ga inkopen als het nog zakt.
Coupang staat trouwens ook weer aan de insider buy koers van 50M $ enkele weken geleden. Ook hier wat kopen misschien. De impact van de data leak is wel zichtbaar in de cijfers, maar vermoedelijk herstelt zicht dat weer binnen enkele kwartalen.
Volgende insider buys van de laatste weken voorlopig gevolgd:
Shift4 30M $
Coupang 50M $
Klarna 50M $
ServiceNow 3M $
Procept Biorobotics 10M $
Reddit 9M $ @Karton
Navan >20M $
Ben toch niet de enige die tech stocks goedkoop vind precies. Niet dat ik verwacht dat die allemaal de hoogte inschieten, maar dat zijn geen bedragen die je investeert als de toekomst van je bedrijf er slecht uitziet. Heel wat namen >100% upside potentieel tegen eind 2027 imo.

Proficiat! Ik ben sommige van je lijstje meegevolgd maar deze jammer genoeg niet.Navan +37%![]()
Akkoord. En als dat al een negatieve impact zou gaan hebben, zullen de desbetreffence spelers het pas binnen x generaties (producten) gaan voelen. Dan zijn we weer een aantal jaar verder.Nu krijgen de geheugenchipproducten ($MU, $SNDK, Samsung, SK hynix) een oplawaai omdat Google een algoritme heeft voorgesteld dat veel efficiënter met GPU-memory omgaat. Zware overreactie imho, gaat eerder voor méér mogelijke toepassingen zorgen en de vraag verder aanzwengelen.
Campine H1 2025
Revenue 169M -> 384M (+127%)
Ebtida 19.735M -> 53.434M (+171%)
Net profit 11.112M -> 36.288M (+226%)
Het is een micro cap op Belgische fixing markt, met bijzonder lage liquiditeit en float.
Ik denk 60€ EPS 2025
Dividend 20€, en mss tot 40€ als ze speciaal dividend doen.
Rond 230$ koop ik bijMicrosoft begint wel heel goedkoop te worden![]()

.Microsoft begint wel heel goedkoop te worden![]()

Binnenkort gaan ze nog een minderwaardetaks moeten uitvindenProblemen als meerwaardetaks, effectentaks ... lossen zichzelf op de laatste tijd
.Ik denk eerder toeval , bij mij stonden ze gisteren ook op de rekening zonder een telefoontje naar Bolero.Ik heb na het telefoontje naar Bolero gisteren mijn teveel betaalde US belastingen terug gekregen (de 15% US roerende voorheffing). Had niet gedacht die US taxen te kunnen recupereren, maar ze zijn gisteren gestortKleine 300 flappers.
Gewoon kopen de dag voor dat het daar gedaan is in Iran, en dan nog eens wanneer het gedaan is in Oekraïne.Het aandeel staat bijna goedkoper dan een jaarlijkse licentie. Stond niet op mijn kooplijst maar het is verleidelijk. Aan de andere kant, gegarandeerd als ik nu koop, dat dat aandeel daarna nog een stevige duik neemt![]()
Ik denk eerder toeval , bij mij stonden ze gisteren ook op de rekening zonder een telefoontje naar Bolero.
Merci danWel, ik heb wel 4 of 5 emails gekregen van Bolero na mijn telefoon van waar mijn request zat bij interne tax dienst en dan Bank of NY en dan US tax dienst etc.
Dus - vergeef me mijn bescheidenheid - ik ben wel redelijk zeker dat het mijn verdienste is dat ze er werk van gemaakt hebben.

Merci dan![]()
andere toeleveranciers in de AI DC keten alvast verder verhoogd.
@JanusDR Deze zullen nu wel goed aan het renderen zijn…Beetje extra short en extra puts op nasdaq.
Omdat het kan.
En omdat Buffet altijd zegt: you don't loose if you don't sell.