Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had toch geschreven 230-240$ koersdoel, met eventueel een kortstondige spike naar 210-220$. Adobe is nog vrij stabiel de laatste dagenEr zijn idd nog zekerheden in het leven: we gaan allemaal dood en Adobe zakt
.Tijd om positief te worden:En contextbinder is altijd negatief![]()
En contextbinder is altijd negatief![]()
Adyen is hier inderdaad interessant, ook wat gekocht enkele weken geleden.
Ik ga mij nu ook wat Adyen aanschaffen, overdreven afstraffing lijkt me
Sorry hé gastenAdyen gekocht aan €920 zonet.

Hier hetzelfde imo.Miljaar. Nike helemaal in vrije val. Mijn favo merk, deel hiervan zijn de olieprijzen etc.
Ik wou minder retail. Aandeel is 45 dollar, 0.41$ dividend per aandeel. 8.1 miljard cash op de bank en sterkste merk in de sportwereld.
Lord give me strength.
Agree to disagree over Adobe. Over Paypal heb ik dat nooit beweerd, was gewoon (en is nog steeds) zeer goedkoop tov cashflow en nettokas. Je hebt zelf het voorbeeld van Ebay gegeven voor een stock waar niks exciting aan is, maar toch stijgt bc harde cashflow en capital returns. Ook saaie prut die niet groeit kan een goede belegging zijn in bepaalde omstandigheden.Itt tot uw Adobe en Paypal picks is Adyen wel nog steeds markt & innovatieleider binnen hun domein.
Klopt, Monday was een slechte pick. Onderschat hoe pessimistisch de markt over SaaS kon worden.Agree to disagree over Adobe. Over Paypal heb ik dat nooit beweerd, was gewoon (en is nog steeds) zeer goedkoop tov cashflow en nettokas. Je hebt zelf het voorbeeld van Ebay gegeven voor een stock waar niks exciting aan is, maar toch stijgt bc harde cashflow en capital returns. Ook saaie prut die niet groeit kan een goede belegging zijn in bepaalde omstandigheden.
Beetje uncalled for ook maar ok. Nog altijd betere picks dan Monday voorlopig.
Het probleem met mind share bij consumer fashion is dat die mind tegenwoordig vrij snel van gedacht verandert.Als je dan toch in die sector wilt investeren, zou ik veel eerder voor mind & market share winners zoals On Holdings (On Shoes) of Deckers (Hoka) kiezen. On bijvoorbeeld is dan nog eens significant goedkoper dan Nike (EV/EBIT) en groeit >20% terwijl Nike met omzetdalingen sukkelt.
Hoe sta je tegenover Monday aan de huidige prijzen?Klopt, Monday was een slechte pick. Onderschat hoe pessimistisch de markt over SaaS kon worden.
Heb je gelijk in, maar gevoelsmatig zie ik On Shoes wel tegen de muur lopen en groeikrimpen tegenkomen vroeger dan later. Hoka is meer een nichemerk imo. Nike heeft al die lifestyle sales etc in handen. Enige probleem is dat ik de voorgestelde way forward niet meteen kan pruimen. Maar het blijft wel een mastodont. Ze hebben hun klauwen in zoveel leuke potjes, top posterboys etcHier hetzelfde imo.
Als je dan toch in die sector wilt investeren, zou ik veel eerder voor mind & market share winners zoals On Holdings (On Shoes) of Deckers (Hoka) kiezen. On bijvoorbeeld is dan nog eens significant goedkoper dan Nike (EV/EBIT) en groeit >20% terwijl Nike met omzetdalingen sukkelt.
6x FCF is belachelijk imo, maar als de markt negatief blijft over SaaS kan het zeer lang goedkoop staan. De impact van AI op SaaS zoals Monday zal nog lang onzeker blijven. Gaat de markt dan plots enthousiast worden over Monday of blijven focussen op die onzekerheid? Hebben wel een stevig buyback programma en YTD al 15% van uitstaande aandelen teruggekocht. Als ze gewoon al hun FCF in buybacks blijven gooien komende jaren zal de koers wel stijgen..Hoe sta je tegenover Monday aan de huidige prijzen?
Ik heb Workday bijgekocht vandaag alleszins, ik vind hun AI agent wel een goede toevoeging en blijf erbij dat je met AI niet effe rap rap een hr-systeem in elkaar steekt6x FCF is belachelijk imo, maar als de markt negatief blijft over SaaS kan het zeer lang goedkoop staan. De impact van AI op SaaS zoals Monday zal nog lang onzeker blijven. Gaat de markt dan plots enthousiast worden over Monday of blijven focussen op die onzekerheid? Hebben wel een stevig buyback programma en YTD al 15% van uitstaande aandelen teruggekocht.
Maar in die zin verkies ik andere aandelen die ook stevig gezakt zijn, historisch goedkoop staan, en waar er denk ik meer kans is op een duurzame nieuwe bull trend omdat er veel minder vragen zijn omtrent de terminal value (zoals bv. een Sea Limited).
Ja, in dat opzicht is WDAY beter gepositioneerd als SoR vs. een MNDY. Ik heb ook nog enkele SaaS namen om die reden, maar Monday voorlopig niet meer. Je ziet ook dat er in MNDY geen enkele rebound is geweest de laatste 2 maanden, zegt veel over het sentiment.Ik heb Workday bijgekocht vandaag alleszins, ik vind hun AI agent wel een goede toevoeging en blijf erbij dat je met AI niet effe rap rap een hr-systeem in elkaar steekt
Hier vandaag de laatste olie aandelen eruit gesmeten.Ik overweeg nog klein beetje oile aandelen bij te kopen. Maar dan is het echt gedaan.![]()
Paper handsHier vandaag de laatste olie aandelen eruit gesmeten.