NotoriousP
Well-known member
Voornamelijk via aandelen uit te geven. Als ebay aandeelhouder zou ik hier niet om staan te springen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voornamelijk via aandelen uit te geven. Als ebay aandeelhouder zou ik hier niet om staan te springen...
Je raakt ook nooit die geprinte aandelen kwijtimho is dat een ETF discussie. individuele aandelen moet je wel actief monitoren
GME zegt al een kredietlijn van 20 miljard te hebben, dus moet toch zijn dat de bank(en) er wel in gelovenje kunt toch niet 4-5x je market cap printen om een ander over te nemen ? Lijkt me 0,0 kans op succes. Zeker na de verdubbeling van de voorbije 12 -24 mnd.
Ebay staat op ATH. Waarom zou je als aandeelhouder een GME avontuur willen.Je raakt ook nooit die geprinte aandelen kwijt
je kunt toch niet 4-5x je market cap printen om een ander over te nemen ? Lijkt me 0,0 kans op succes. Zeker na de verdubbeling van de voorbije 12 -24 mnd.
Ebay staat op ATH. Waarom zou je als aandeelhouder een GME avontuur willen.Je raakt ook nooit die geprinte aandelen kwijt

sell puts, dan rendeert hetJa, en toch: alle cash die je aan de kant zou houden om individuele aandelen op een goed moment te kopen, is geld dat nauwelijks of geen rendement oplevert tijdens die wachtperiode dus daar zit ook een opportuniteitskost aan vast.
eBay | GameStop Corp.
investor.gamestop.com
50% Stock / 50% cash
Cohen beweert dat hij de organisatie efficienter zal maken.![]()
Gamestop heeft met zijn 'Power Packs' al even een virtueel platform waar mensen (digitale) kaartjes kunnen collecten.
Ttz, Gamestop koopt regelmatig fysieke kaartjes in van verzamelaars en steekt in hun (of elders) kluis.
Vervolgens maken ze van dat fysieke kaartje een digitale versie. Die digitale versie steken ze in hun Power packs. Zo'n Power pack bestaat dan uit volledig digitale kaartjes die je gewoon kan verzamelen en af en toe een digitale versie van een fysiek kaartje dat vanaf die moment van jou is.
Je kan die dan collecten of laten shippen naar je thuis.
Monday weer mooi omhoog. 11/05 earnings prémarket. Met de meltup van de algehele markt hopelijk ook een meltup voor Monday. De weg richting 165$ lijkt mij hiermee op termijn open te liggen, indien het bullish scenario terug opduikt.Monday weer eindelijk op gang. Na TEAM nu met Monday nog eens een opsteker na een slechte periode voor Monday. Hopelijk terug weg omhoog en uiteindelijk positief eindigen met dit aandeel.
Because it is ...Als ik zo'n dingen lees, voel ik me toch oud
Klinkt als de hele NFT hype...

Staan er dan weer zo'n wereldschokkende dingen in die Q1 results vraag ik mij af?Duolingo![]()

Je hebt wrs gelijk maar het blijft toch hilarisch.Ik geloof er geen fluit van dat het zal gebeuren.

Staan er dan weer zo'n wereldschokkende dingen in die Q1 results vraag ik mij af?![]()
Heeft @JanusDR goed nieuws meegebracht uit Omaha na de algemene vergadering ?Wat aandelen BRK B toegevoegd aan 467,9 €