koffiemadam
Member
Kan altijdTenzij Lucid failliet gaat![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan altijdTenzij Lucid failliet gaat![]()
Space als toekomstig interessant thema? Alsof die dingen al niet compleet retarded zijn gewaardeerd. Pak nu Rocket Lab. Jaja, fantastisch bedrijf en neutron lanceringen en visionaire CEO etc het zal allemaal wel. Maar welke groei denk je dat er juist al is ingecalculeerd met een P/S van 100+? En op welke cijfers baseer je je dat er nog meer groei ingecalculeerd zou moeten zijn? Noem het gewoon wat het is: narrative investing. Wat ik voor alle duidelijkheid ook een belangrijk deel vind van elke these, maar je moet ook wel iets van de waardering kunnen maken en kunnen uitleggen waarom het nog meer moet zijn.Oh, maar ik geloof zelf ook niet in de ruimtesector .. Maar de wereld is een zottekot, een verdere prijsexplosie daarvan is toch niet helemaal uit te sluiten .... Vind het trouwens wel een goede beschrijving, "narrivative investing" ...Wat een conversatie seg. Teveel gestegen dus de facto te duur, veel gezakt dus de facto een goeie koopSpace als toekomstig interessant thema? Alsof die dingen al niet compleet retarded zijn gewaardeerd. Pak nu Rocket Lab. Jaja, fantastisch bedrijf en neutron lanceringen en visionaire CEO etc het zal allemaal wel. Maar welke groei denk je dat er juist al is ingecalculeerd met een P/S van 100+? En op welke cijfers baseer je je dat er nog meer groei ingecalculeerd zou moeten zijn? Noem het gewoon wat het is: narrative investing. Wat ik voor alle duidelijkheid ook een belangrijk deel vind van elke these, maar je moet ook wel iets van de waardering kunnen maken en kunnen uitleggen waarom het nog meer moet zijn.
Dat is het hem net, je ziet hier en daar al wat bedrijven hunne (pardon my French) kak terug intrekken (genre, het was ene intent tot order en geen bestelling).De vraag naar memory blijft stijgen en stijgen... zolang daar fundamenteel niets aan verandert
Die sectoren gaan vooral interessant zijn na de post-IPO crash.Wat een conversatie seg. Teveel gestegen dus de facto te duur, veel gezakt dus de facto een goeie koopSpace als toekomstig interessant thema? Alsof die dingen al niet compleet retarded zijn gewaardeerd. Pak nu Rocket Lab. Jaja, fantastisch bedrijf en neutron lanceringen en visionaire CEO etc het zal allemaal wel. Maar welke groei denk je dat er juist al is ingecalculeerd met een P/S van 100+? En op welke cijfers baseer je je dat er nog meer groei ingecalculeerd zou moeten zijn? Noem het gewoon wat het is: narrative investing. Wat ik voor alle duidelijkheid ook een belangrijk deel vind van elke these, maar je moet ook wel iets van de waardering kunnen maken en kunnen uitleggen waarom het nog meer moet zijn.
Welke crashIk volg altijd het principe, van aandelen kopen die tijdens een crash (paniek) veel zijn gezakt.

April 2025, januari/februari 2026 ectWelke crash![]()
En dan denk jij Lucid, is een lekkere hap?April 2025, januari/februari 2026 ect

?April 2025, januari/februari 2026 ect

Heb je andere sectoren die mogelijks gaan boomen in de komende 5-10 jaar?
De kans dat Lucid nog zo veel zakt is miniem. Als het bankroet is, ben je dat bedrag wel kwijt. (Klein bedrag geinvesteerd)?
Lucid crasht al sedert 2022
ik investeer persoonlijk toch liever in een stock die al 3000% gestegen is dan in ene die 98% gezakt is![]()
Dit slaagt echt nergens op. But you do you!De kans dat Lucid nog zo veel zakt is miniem. Als het bankroet is, ben je dat bedrag wel kwijt. (Klein bedrag geinvesteerd)
Met een aandeel dat 3000% stijgt is de kans dat het nog 3000% stijgt onmogelijk.
Als het crasht, heb je een verlies dat je nooit meer kan goedmaken. Lucid hoe raar het ook klinkt heeft meer opwaarts potentieel.
Maar tegendraads investeren werkt altijd.
Hier hetzelfde maar met de tandem ASML & AMAT.dikke ATH op aandelen portefuille door ASML en CCJ
Die combo is toch een feestje dat blijft geven in mijn portefuille

@nullarbor : weer interessant om opnieuw te kopen?Gewoon weer een smak Nektar bijgekocht.
Alle respect, maar 6 jaar is dus eigenlijk nog een beginneling. Fijn dat je overal ruime winst hebt, en dat je je verlies weggewerkt hebtIedereen verklaart me gek. Maar ik ben al 6 jaar bezig met individuele aandelen. En ik heb overal ruime winst. Ik heb ook momenten gehad dat ik op groot verlies op papier stond.
(Waar jan met de pet al lang ging verkopen)
Maar gewoon negeren, tijd is uw vriend.
Doe uw eigen ding.
.Ik wil bijleren van jeAlle respect, maar 6 jaar is dus eigenlijk nog een beginneling. Fijn dat je overal ruime winst hebt, en dat je je verlies weggewerkt hebt.
Eens. Specifieke stocks waar je naar kijkt? De pure edge AI plays lijken mij high risk te zijn.Ik vind dat er een sterke thematische case is te maken voor edge/on device AI inference.