Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je uw stem kan wijzigen, was mijn issue niet meteen. Dat je nog kon stemmen/stem wijzigen tijdens (en vooral ná) de wedstrijd vond ik wel frappant... (Vóor de halve finale Spanje - Frankrijk begon had Spanje 6 stemmen, uiteindelijk is dat naar 34 gegaanPS: om @brandon te plezieren kan je eenmaal je gestemd hebt NIET meer je stem wijzigen. So choose wisely...
)
Dat je uw stem kan wijzigen, was mijn issue niet meteen. Dat je nog kon stemmen/stem wijzigen tijdens (en vooral ná) de wedstrijd vond ik wel frappant... (Vóor de halve finale Spanje - Frankrijk begon had Spanje 6 stemmen, uiteindelijk is dat naar 34 gegaan)
This poll will close: 19 Jul 2026 at 12:12.![]()
Reden temeer om die verdediging langs beide kanten links te laten liggen en gewoon blijven aanvallen.De wedstrijd die niemand wil spelen![]()

Is dat nu ook al een probleem?Helaas krijgen zij deze mooie ring niet
Ze gaan er toch weer los over bij de Fifa mee hun Amerikaans model..
![]()
Het probleem is vooral dat de Amerikaan werelds meest populaire sport naar hun hand wil zetten.Is dat nu ook al een probleem?
Hier gaat men er toch ook over met hun usa fobie.
In dat eerste niet. Dat laatste is uiteraard onnozel.30 ringen voor de winnaars en nog een kleine 2000 te koop aan particulieren aan richtprijs tegen de €50000 en daar zie je geen probleem in?
Dan hoop ik dat Belgie rap een WK kan organiseren. Kilo gekapt de man voor de winnaar.In dat eerste niet. Dat laatste is uiteraard onnozel.
Maar niets mis mee om een wk in Amerika een Amerikaanse touch te geven. Zou men meer mogen doen.
Ik snap dat die grote landen dat niks vinden, maar in 2018 vond ik dat een mooie afsluiter voor de Belgen.De wedstrijd die niemand wil spelen![]()