Kleine Finale - Frankrijk vs Engeland - 18/07/2026 23h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    59
  • Opiniepeiling gesloten .

Général Zantas

Well-known member
Bon, morgen de kleine finale tussen Frankrijk en Engeland.

Wat denken we?

PS: om @brandon te plezieren kan je eenmaal je gestemd hebt NIET meer je stem wijzigen. So choose wisely...

Ik ga hier toch voor Frankrijk. 4-2 ofzo.

Vaak zijn die kleine finales toch wat meer 'open' wedstrijden, omdat er niet heel veel meer op het spel staat. Ik denk dat de pure kwaliteit dus komt bovendrijven in deze wedstrijd en dat de sterren van Frankrijk toch nog iets willen goedmaken. Mbappe zal ongetwijfeld ook nog wel topschutter willen proberen worden.

PS: om @brandon te plezieren kan je eenmaal je gestemd hebt NIET meer je stem wijzigen. So choose wisely...
Dat je uw stem kan wijzigen, was mijn issue niet meteen. Dat je nog kon stemmen/stem wijzigen tijdens (en vooral ná) de wedstrijd vond ik wel frappant... (Vóor de halve finale Spanje - Frankrijk begon had Spanje 6 stemmen, uiteindelijk is dat naar 34 gegaan :biglaugh: )
This poll will close: 19 Jul 2026 at 12:12. :oink:

Dat je uw stem kan wijzigen, was mijn issue niet meteen. Dat je nog kon stemmen/stem wijzigen tijdens (en vooral ná) de wedstrijd vond ik wel frappant... (Vóor de halve finale Spanje - Frankrijk begon had Spanje 6 stemmen, uiteindelijk is dat naar 34 gegaan :biglaugh: )
This poll will close: 19 Jul 2026 at 12:12. :oink:

Je kan enkel het aantal dagen ingeven, dus ofwel 18 juli 12:12 ofwel 19 juli 12:12. Gelet op blessures lijkt het me onnozel om reeds 12h voor de wedstrijd een poll te sluiten.

Het is de laatste match met Deschamps als trainer dus zullen de Fransen wel volop voor de winst gaan. Mbabbé kan ook nog solo topschutter worden.

De Engelsen zullen daarentegen met een 5-tal reserven spelen. Heb juist gelezen dat er nog 7000 tickets te koop staan, dus de supporters lopen er ook niet warm voor.

Helaas krijgen zij deze mooie ring niet 🤡
Ze gaan er toch weer los over bij de Fifa mee hun Amerikaans model..
9Tzi8ywRz924XE3uHaD6DZ3Ef+IdbOiYlvIROR5vlqUeRrexTocZGobKRJ9od%2Fgnk3B%2FCeKTmTAsIjj6Q0YaYVnnrS1xwhXz3d0Q0Jwd05HsMFZN4NynfJq9iarE83eFgC+aaUz4Pwb31SrWcV0VpgSpViAeX+7qlGJy7NSCZnMg5Xc78JIQzBXCixoIXHKdfdVqd1hzhDZaCl8NpARmhpQDHbxsKSUiCajmqQwWQqokcBOjFj3Mj2EQRsle3Qz43BWLaMztqunhVaSh8j7QXWYpUTrzZB2SeWLEgzD4XQ8=

30 ringen voor de winnaars en nog een kleine 2000 te koop aan particulieren aan richtprijs tegen de €50000 en daar zie je geen probleem in?

Is dat nu ook al een probleem?

Hier gaat men er toch ook over met hun usa fobie.
Het probleem is vooral dat de Amerikaan werelds meest populaire sport naar hun hand wil zetten.

Het is goed zoals het is/was, blijf er met jullie vette vingers af.
Het is geen american "football" met superbowl en al die cinema er rond. (Wat op zich ook wel ok is en zijn eigen charmes heeft)

De ene sport is gewoon niet de andere en beiden zijn op zichzelf staand mooi.

Die ring zie ik op zich geen probleem in, maar dat ze dan x aantal stuks aan particulieren verkopen, wat een zever. Zo een ring zou dan enkel in het bezit mogen zijn van een wk 26 winnaar. Maar ja het moet weer geld opbrengen he, net zoals de stukken van de grasmat van de finale die ze gaan verkopen.

30 ringen voor de winnaars en nog een kleine 2000 te koop aan particulieren aan richtprijs tegen de €50000 en daar zie je geen probleem in?
In dat eerste niet. Dat laatste is uiteraard onnozel.

Maar niets mis mee om een wk in Amerika een Amerikaanse touch te geven. Zou men meer mogen doen.

In dat eerste niet. Dat laatste is uiteraard onnozel.

Maar niets mis mee om een wk in Amerika een Amerikaanse touch te geven. Zou men meer mogen doen.
Dan hoop ik dat Belgie rap een WK kan organiseren. Kilo gekapt de man voor de winnaar.

WK is gewoon een platte commercie geworden en geeft nog een extra duwtje richting afkeer van de sport.

Terug
Bovenaan