Kleine nieuwtjes

Zo gaat dat dus in zijn werk, bestaande accounts worden overgenomen/overgekocht, hernoemd en beginnen volle bak anti-EU content te spammen die door AI gecreeërd is met de bedoeling anti-EU sentiment in Polen aan te wakkeren. Natuurlijk ook bevallige jonge dames als katalysator om toch maar een zo groot mogelijk bereik te halen onder het mannelijk publiek.

De NMBS heeft hun eerste verlof stakingsdatum voor het nieuwe jaar al klaar se.

Hoeveel dagen hebben ze daar gestaakt in 2025 eigenlijk?

De NMBS heeft hun eerste verlof stakingsdatum voor het nieuwe jaar al klaar se.

Joepie, dat wordt weer een weekendje werken :angry:

Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als dit echt was, maar het was al snel duidelijk dat dit een deepfake was. Verontrustend is wel het aantal mensen die dit niet beseffen in de reacties eronder.

Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als dit echt was, maar het was al snel duidelijk dat dit een deepfake was. Verontrustend is wel het aantal mensen die dit niet beseffen in de reacties eronder.

Denk dat 99% in de comments het niet door heeft.

Maar moest dit ooit echt gebeuren zou het wel geweldig nieuws zijn.

En een volgende waarbij aan de reacties te zien iedereen denkt dat dit echt is.
Zijn er hier wat slimmere mensen dan mij die kunnen duiden wat de bronnen hierachter zijn en wat hun doel is? Is het een klassieke verdeel en heers techniek van een vijandige mogendheid, is het een interne strijd binnen de Amerikaanse politiek?

eens naar dat kanaal gaan kijken. 2 dagen oud, met een vertaling van hindu english. 🤨

Disclaimer:Is channel par di gayi content informational aur commentary purposes ke liye hai. Opinions personal hain. Kuch videos mein satire, criticism, ya parody shamil ho sakti hai jo Fair Use ke tehat aati hai.Hum kisi political party ya media network (including Jimmy Kimmel/ABC) se affiliated nahi hain. Viewers se guzarish hai ke facts khud verify karein.

Allé, plots heeft iedereen 500 k€ in zijn kluisje zitten na de bankoverval dat ze allemaal bij een huwelijk hebben verkregen :fingerguns:
Ik vraag me af hoe dat gaat eindigen, die personen die bestolen zijn gaan toch een bewijs moeten kunnen voorleggen van de gestolen waarde? Als je huis morgen afbrandt kan je aan de verzekeringen ook niet zomaar gaan zeggen dat er ergens een koffer met geld mee in vlammen is opgegaan.

Woorden als ‘debiel’ zetten nooit je boodschap kracht bij

NVA en liegen: name a more iconic duo.
NVA en vastgoed(sector): name an even more iconic duo.

Hoe debiel moet je ook zijn om “migratie” als argument te gaan gebruiken? Dit bewijst toch gewoon nog harder dat ze denken dat de bevolking gatachterlijk is?

Hoe debiel moet je ook zijn om “migratie” als argument te gaan gebruiken? Dit bewijst toch gewoon nog harder dat ze denken dat de bevolking gatachterlijk is?

Wat is/zijn dan wel het/de juiste argument(en)?

Laatst bewerkt:

Huizenprijzen worden bepaald door vraag en aanbod, uiteraard heeft migratie daar een invloed op. Daarnaast haalt hij meer alleenstaanden aan als drijvende factor, wat ook gewoon klopt. Woonbonus werd door elke econoom als een gedrocht beschouwd dat enkel voor opwaartse prijsdruk zorgt, dus terecht afgeschaft. Die zegt daar nu toch geen gekke dingen?

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke nieuwsfeitjes weer vandaag…

Toch een vrij hoog psychopaat gehalte. Of het gaat om stoerdoenerij van heel jonge chauffeurs…

12-jarige autobestuurder aan de kant gezet tijdens controle in Duffel, terwijl vader naast de jongen zit: “Ik had te veel gedronken”
https://www.hln.be/duffel/12-jarige...jongen-zit-ik-had-te-veel-gedronken~a420d502/

Niet te schatten… de moeder en 2 andere kinderen zaten ook nog in de auto…

Huizenprijzen worden bepaald door vraag en aanbod, uiteraard heeft migratie daar een invloed op. Daarnaast haalt hij meer alleenstaanden aan als drijvende factor, wat ook gewoon klopt. Woonbonus werd door elke econoom als een gedrocht beschouwd dat enkel voor opwaartse prijsdruk zorgt, dus terecht afgeschaft. Die zegt daar nu toch geen gekke dingen?
Het is de manier waarop alles ingepakt wordt wat mij stoort. Hij zegt inderdaad ook dat Vlaanderen wil inzetten op meer aanbod, via snellere vergunningen. Dat is op zich correct maar dat wordt al jaren herhaald, terwijl het probleem blijft aanslepen.

In dit interview ligt de nadruk vooral op vraagfactoren (migratie, meer alleenstaanden), terwijl het aanbodverhaal grotendeels beperkt blijft tot intenties en toekomstplannen. Dat is geen leugen, maar wel framing imo. Bovendien is “meer aanbod” niet automatisch hetzelfde als betaalbaarder wonen. Dat zien we net aan het beleid waarbij honderden miljoenen, zoals die 575 miljoen euro, richting private bouwpromotoren gaan, in de hoop dat de markt het oplost. In de praktijk vloeit een groot deel daarvan naar grondprijzen en winstmarges, niet naar lagere woonkosten.

Sociale woningen zijn op zich ook geen wondermiddel, maar belastingsgeld had evengoed kunnen gaan naar alternatieven. Het blijft een beleid dat structureel rekent op de markt om een probleem op te lossen dat diezelfde markt mee heeft veroorzaakt, en daar draagt ook NVA al jaren verantwoordelijkheid voor.

“Niemand heeft dat ooit gezegd” =/= “we hebben het toen niet zo verkocht”.

Terug
Bovenaan