Ik zie vooral veel aannames. Nu bon, ik ben eerder verbaast van de mensen die je post hebben geliked eigenlijk. Mocht ge nu nog zijn immo-verleden van zijn pa en zijn vorige functies in twijfel trekken, ben ik helemaal met u mee. Dat is inderdaad shady as fuck en is weeral een bewijs dat politiek en immo / privé te hard met elkaar verstrengeld zijn.Sorry maar doelbewust verkeerde nummerplaten laten aanmaken en monteren op uw Porsche om allerlei boetes te ontlopen terwijl een nietswetende onschuldige burger daarvoor mag opdraaien, dat is toch niet van het type wetsovertredingen van de brave huisvader die per ongeluk eens 60 reed in de bebouwde kom hé? Dat is echt gortig. Dat is pure criminaliteit.
Daarnaast, als je je parkeerboetes gewoon al op straat gooit voor het oog van alle camera's, dan kun je je afvragen wat die buiten het oog van de camera's en zonder sociale controle allemaal uitsteekt. Voor zijn eigen schaamte zal hij het alvast niet laten blijkbaar. Uitgerekend het type mens die je niet teveel macht mag geven vooraleer het fout loopt.
Behalve als je trouwe N-VA partijsoldaat bent. Dan is dat geen probleem.
Maar dit? Dit is gewoon weeral een schuimbekkende rant van u over vanalles en nog wat