Wel ne mottige blijkbaar

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel ne mottige blijkbaar

Je zou voor minder mottig worden als je 65 miljoen jaar na uw leven als apex roofdier uw dagen in Antwerpen zou moeten slijten.Wel ne mottige blijkbaar![]()

Je zou voor minder mottig worden als je 65 miljoen jaar na uw leven als apex roofdier uw dagen in Antwerpen zou moeten slijten.![]()
FTFYZe zouden voor berichten als deze echt een upvote moeten invoeren.
Maakt dat zoveel uit? Een volledig intact skelet is zeldzaam. En het gedacht telt: we hebben een T-Rex in 't Stad. Als publiekstrekker kan dat tellen.Bizar dat hij er zoveel geld aan uitgeeft. Het gaat niet om een skelet dat in-situ gevonden werd. Het is een samenplaksel van drie verschillende vondsten.
De massa die er naar gaat komen kijken ziet gewoon een t-rex hé. En zelfs als je het weet, blijft het indrukwekkend.Bizar dat hij er zoveel geld aan uitgeeft. Het gaat niet om een skelet dat in-situ gevonden werd. Het is een samenplaksel van drie verschillende vondsten.
Neeje, dat is als je de T-rex buiten Antwerpen zou zetten.Jurassic parking?
In het natuur historisch museum in Brussel staat al jaren een replica van een T-Rex (van Stan, een van de meest complete en grootste skeletten van een t-rex). Dat blijft imposant, ook al is het een replica.De massa die er naar gaat komen kijken ziet gewoon een t-rex hé. En zelfs als je het weet, blijft het indrukwekkend.
Nu vraag ik me af in welke mate het Suikerfeest leeft bij de Vlaamse bevolking, want bij hem heeft het blijkbaar wel zijn suikerfeest vergald. Wordt dit eigenlijk al door veel niet-islamieten echt gevierd?Leuk SuikerfeestMijn zoon werd vanavond in elkaar geslagen op het pleintje waar hij altijd voetbalt door een stuk of 8 stukken krapuul die het ook nog eens filmden. We zijn net terug van spoed. Bedankt aan de @PZAntwerpen voor de hulp.
— Stef & De Tong (@StefenDeTong) April 21, 2023
Dat lijkt me een verwijzing naar de daders te zijn.Het is niet echt de moeite om er een apart topic voor te openen, maar zit met een vraagje.
De zoon van Steven Boers is slachtoffer geworden van zinloos geweld, wat natuurlijk erg is, maar zag ook zijn tweet errond.
![]()
Zoon (12) van voormalig lid Katastroof in elkaar geslagen op Arenaplein in Antwerpen | VRT NWS Nieuws
Gisteravond is Aaron Boers, de twaalfjarige zoon van Antwerps muzikant en politicus Steven Boers aangevallen door 8 jongeren. De jongen was aan het voetballen op het Arenaplein in Antwerpen en kreeg rake klappen. Hij werd geholpen door andere jongeren die voorbijreden met de wagen. De politie...www.vrt.be
Nu vraag ik me af in welke mate het Suikerfeest leeft bij de Vlaamse bevolking, want bij hem heeft het blijkbaar wel zijn suikerfeest vergald. Wordt dit eigenlijk al door veel niet-islamieten echt gevierd?
Nogal een belachelijke ondertoon als je zelf PVDA bent. Zo'n dingen gebeuren gewoon dagelijks.Als je de ondertoon in zen bericht al niet snapt![]()

'tis allemaal niet zo erg dat een bedrijf rechtstreeks van de overheid heeft gesjoemeld.Ook de minister denkt dat het goed is dat het interne onderzoek vanalles naar boven haalt. "Er wordt schoon schip gemaakt", zegt De Sutter. "De top die hiervoor verantwoordelijk was, die is er ook niet meer. Bpost kan met een wit blad starten en dat kan ik alleen maar toejuichen."
de vorige top en minister is toch weg..