Klopjacht S3

Nog maar tot aflevering 2 gekeken, maar hoezo komen de speurders bij Lennert Coorevits terecht? :laugh:
Op voorhand een lijst namen van BV's doorgekregen die ze mogen lastigvallen zeker?

Programma is enorm veel in scene gezet uiteraard, ik blijf het kijken omdat het zo slecht is eigenlijk.

Via de gsm logs
Een vrouw in West-Vlaanderen had met Lennert Coorevits gebeld. Hoezo gaan ze random telefoontjes screenen? Er is toch geen enkele link met de voortvluchtigen dat ze dit moeten gaan natrekken? De reden die ze gaven was dat Lennert Coorevits en de zus van Olga samen werken bij DIW. En dat Lennert dezelfde achternaam heeft als Annelien. Ik vind dat vergezocht. Te vergezocht blijkt ook uit het programma want Lennert had helemaal niets te maken met Olga of Annelien.

Ik vind maar weinig aan de bv-editie. Hopelijk is dit een uitzondering en hierna weer uitsluitend met onbekende Vlamingen. Ook dan besef ik dat er veel in scène is gezet, maar dat voelt tenminste nog spannend aan met momenten. Deze editie is totaal niet spannend, eerder lachwekkend.

Deze niet-spannende editie eindigt met een sisser, er waren al niet veel afleveringen, ze kunnen het beter afvoeren.

En ik maar denken dat die speurders verkeerd waren met de crèmekar..

Hoe kan je daar als voortvluchtige in godsnaam in geraken?😆

Waarom blijf ik zien naar dit programma, moet toch echt zo wat het slechtste in scene gezette programma ooit zijn.

Waarom blijf ik zien naar dit programma, moet toch echt zo wat het slechtste in scene gezette programma ooit zijn.
Echt he :censored: Me voorgenomen om niet te kijken, maar dan tijdens het zappen in aflevering 3 beland en dan toch verder gevolgd om 1 of andere reden..

Ik kan een paar van die speurders echt niet af: die kwaadkijkende dame in de auto (precies Homans vibes bij) en dan Nina in HQ :rolleyes:

Dat einde man :laugh: . Dat kunt ge toch niet menen? Poef gedaan! :rofl:
Alles is zo geregisseerd, behalve het einde, daar kon men niets beter voor verzinnen?

Gelukkig heb ik niet het hele seizoen volledig bekeken!

Btw:
Was het voor de kandidaten duidelijk dat men IN de ijskar moest zijn qua extractie? Hoe geraak je trouwens in een ijskar? Is dat niet alleen via de chauffeurskant? :oink:

Dat einde is eigenlijk hetzelfde als het eerste seizoen, met onbekende deelnemers. Dat eindigde ook zo halfslachtig. Ze voeren toen weg met een speedboat maar de aftiteling ging al, dus het was voorbij voordat je het goed en wel besefte.

Hier was er een korte debriefing van een minuut maar groots was het niet, eerder zoals je afscheid neemt van een stadsgids. Dat was het dan.

Ik hoop dat het normale 4e seizoen (zonder BV's) toch wat beter gaat zijn, want dit sloeg echt nergens op. Hopelijk was dit een éénmalig iets.

Leuk begin van het seizoen + de speurders die starten vanop dezelfde locatie als de vluchters.

Opvallend dat die afleveringen er door gejaagd worden, elke dag een episode. Ik denk dat ze dit seizoen willen doorspoelen en dan met seizoen 5 de onwelkome berichtgeving vermijden. De paasvakantie is een ideaal moment om in de luwte uit te zenden, volgende week donderdag valt al meteen het einde.

Het gaat inderdaad heel snel. Op vreemde tijdstippen ook lijkt me? Ze moeten er duidelijk zo rap mogelijk vanaf.

Wel leuk op deze manier, zo de eerste 5 afleveringen kunnen bingen gisteren. Zo een week wachten op een nieuwe aflevering kan ik steeds minder goed tegen. (wat eigenlijk niet positief is dat weet ik)

Terug
Bovenaan