Nog maar tot aflevering 2 gekeken, maar hoezo komen de speurders bij Lennert Coorevits terecht?![]()
Op voorhand een lijst namen van BV's doorgekregen die ze mogen lastigvallen zeker?
Via de gsm logs
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog maar tot aflevering 2 gekeken, maar hoezo komen de speurders bij Lennert Coorevits terecht?![]()
Op voorhand een lijst namen van BV's doorgekregen die ze mogen lastigvallen zeker?
Nog maar tot aflevering 2 gekeken, maar hoezo komen de speurders bij Lennert Coorevits terecht?
Een vrouw in West-Vlaanderen had met Lennert Coorevits gebeld. Hoezo gaan ze random telefoontjes screenen? Er is toch geen enkele link met de voortvluchtigen dat ze dit moeten gaan natrekken? De reden die ze gaven was dat Lennert Coorevits en de zus van Olga samen werken bij DIW. En dat Lennert dezelfde achternaam heeft als Annelien. Ik vind dat vergezocht. Te vergezocht blijkt ook uit het programma want Lennert had helemaal niets te maken met Olga of Annelien.Via de gsm logs

hoe slecht is dit programma eigenlijk.Echt heWaarom blijf ik zien naar dit programma, moet toch echt zo wat het slechtste in scene gezette programma ooit zijn.
Me voorgenomen om niet te kijken, maar dan tijdens het zappen in aflevering 3 beland en dan toch verder gevolgd om 1 of andere reden..
. Dat kunt ge toch niet menen? Poef gedaan!

Ik las dit, had het nog niet gezien en dacht: 't zal wel niet zo speciaal zijn. Maar gisteren zag ik het dan en dacht ik: allez jong!Zalige move van de Werner![]()