Général Zantas
Well-known member
Zowel de ref als Paraguay horen niet thuis op een WK.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zou nog niet bij de amateurs mogen fluitenGeef die Oezbeek de finale!! Animo sowieso![]()

Daar moet veel op gegokt zijn geweest dan. Kan niet anders..Effectief 0 gele kaarten voor Paraguay, hoe is dat zelfs mogelijk? Wat een aanfluiting deze wedstrijd”leiding”.
Tzou me nog niet verbazen ook.Waanzin dat deze ref 2(?) matchen krijgt! Zijn eerste match was hij blijkbaar ook een ramp.
Wederdienst omdat Oezbekistan ooit eens ergens voor Infantino heeft gestemd?![]()

Klopt. Schotland een duidelijke penalty niet gekregen tegen Marokko wat hen mogelijks de tweede ronde heeft gekost.Waanzin dat deze ref 2(?) matchen krijgt! Zijn eerste match was hij blijkbaar ook een ramp.
Wederdienst omdat Oezbekistan ooit eens ergens voor Infantino heeft gestemd?![]()
Maar intussen wel Artan geweerd omdat die geen visum kreeg van Trump omdat hij van Somalië komt. Was nochtans recent uitgeroepen tot ref van het toernooi in Afrika dacht ik. Is allemaal ons kent ons. Het moet opbrengen voor de juiste mensen in plaats van de juiste mensen een kans te geven.Die zou nog niet bij de amateurs mogen fluiten
Tja, in België hebben we dat ook met Union.Heeft niets te maken met een zwak Frankrijk. Toont gewoon nogmaals aan hoe ongelofelijk moeilijk het voetballen is tegen dit soort tegenstanders. En als ze dan nog eens een hand boven het hoofd krijgen van de scheidsrechter is het helemaal moeilijk.
Union brengt dit “voetbal” niet. Ik heb nog nooit zoiets gezien in +30 jaar dat ik het voetbal volgTja, in België hebben we dat ook met Union.
Hahaha. Ik lees op andere voetbalforums toch wat anders.Union brengt dit “voetbal” niet. Ik heb nog nooit zoiets gezien in +30 jaar dat ik het voetbal volg
De VAR was er blijkbaar buiten de penalty ook niet bij. Ik wil echt geen conspiracy papi zijn, maar dit is toch wel heel flagrant.Laat ons hopen dat het voetbal toch zegeviert en dat dergelijke rotte ploegen zoals Paraguay er asap uitliggen.
Als je als arbiter daartegen strenger optreedt en een kaart geeft waar nodig dan gebeurt dat ook niet.