Knockouts: 8ste Finale

Stel u eens voor dat je duizenden dollars betaald hebt voor deze match en dan krijg je een clownshow te zien bij 40 graden celsius :biglaugh:

Waanzin dat deze ref 2(?) matchen krijgt! Zijn eerste match was hij blijkbaar ook een ramp.

Wederdienst omdat Oezbekistan ooit eens ergens voor Infantino heeft gestemd? 😁

Bon, we hebben ons toch allemaal 2 uur collectief kunnen ergeren.

En ergernis is ook emotie. Dus bedankt heren voor het groepsgevoel. 😁

Qua shithousery al veel gezien in mijn leven, voornamelijk in La Liga. Bij momenten is het daar ook erg, maar daar komen de kaarten vroeg of laat tenminste (wel eerder laat maar bon). Maar zo'n ganse wedstrijd lang zonder ook maar één gele kaart? Nee, dat kan echt niet.

Stop ineens ook maar met die al arbiters te laten opdraven uit alle uithoeken van de wereld. Ik heb het hier al eerder gezegd, maar het is één grote farce. Al heel het WK lang.

Waanzin dat deze ref 2(?) matchen krijgt! Zijn eerste match was hij blijkbaar ook een ramp.

Wederdienst omdat Oezbekistan ooit eens ergens voor Infantino heeft gestemd? 😁
Klopt. Schotland een duidelijke penalty niet gekregen tegen Marokko wat hen mogelijks de tweede ronde heeft gekost.

fX9qQpb.jpeg

:rofl: :rofl:

Ik kende de Paraguayaanse ploeg al van voor de match, dus ik wist dat dit ging gebeuren. Ik zie nog liever Rusland ofzo winnen dan een vieze ploeg als Paraguay.
Dat die scheids dat allemaal toeliet is toch onaanvaardbaar. Ze zijn bij de FIFA precies ook doorgeslagen qua diversity hires in plaats van te kijken naar kunde.

Die zou nog niet bij de amateurs mogen fluiten
Maar intussen wel Artan geweerd omdat die geen visum kreeg van Trump omdat hij van Somalië komt. Was nochtans recent uitgeroepen tot ref van het toernooi in Afrika dacht ik. Is allemaal ons kent ons. Het moet opbrengen voor de juiste mensen in plaats van de juiste mensen een kans te geven.

Heeft niets te maken met een zwak Frankrijk. Toont gewoon nogmaals aan hoe ongelofelijk moeilijk het voetballen is tegen dit soort tegenstanders. En als ze dan nog eens een hand boven het hoofd krijgen van de scheidsrechter is het helemaal moeilijk.
Tja, in België hebben we dat ook met Union.

Donderdag 9 juli om 22:00 Frankrijk - Marokko. Ben benieuwd om klokslag middernacht hoe het er in Parijs aan toe gaat gaan

Pure corruptie, matchfixing en omkoperij. De FIFA is alle fatsoen voorbij, dit heb ik nog nooit meegemaakt. En wij maar blijven kijken naar dit gemanipuleerd stukje schouwspel.

Laat ons hopen dat het voetbal toch zegeviert en dat dergelijke rotte ploegen zoals Paraguay er asap uitliggen.
Als je als arbiter daartegen strenger optreedt en een kaart geeft waar nodig dan gebeurt dat ook niet.

Laat ons hopen dat het voetbal toch zegeviert en dat dergelijke rotte ploegen zoals Paraguay er asap uitliggen.
Als je als arbiter daartegen strenger optreedt en een kaart geeft waar nodig dan gebeurt dat ook niet.
De VAR was er blijkbaar buiten de penalty ook niet bij. Ik wil echt geen conspiracy papi zijn, maar dit is toch wel heel flagrant.

Terug
Bovenaan