Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind landenvoetbal veel leuker dan clubvoetbal dus wat mij betreft mogen er best wat clubmatches worden geschrapt. Er waren altijd maar 2 landenprijzen te winnen, ik vind de Nations League en Finallissima (supercup tussen EK-winnaar en Copa-winnaar) fantastische aanvullingen als prijs. Daar mag er nog best 1 bij komen.Die bedoel ik inderdaad.
Het probleem is vooral dat er steeds meer matchen bij komen. Als je ziet wat er de komende tijd nog allemaal gaat veranderen. En natuurlijk ligt dat niet aan de FIFA alleen, maar dit kan toch niet blijven duren.

leuke pot totnogtoetoch blij dat Kroatië-Marokko niet de grote finale is, want warm word ik niet van die affiche![]()
Voor de rest wel een sterke match.Balverlies van El Khannous leidt tot de 2-1! Mag ie ook 'n keer spelen zeg![]()
Ma man toch Joos stop eens met zagen op de scheids
Ne Qatari als arbiter bij een Arabische ploeg, knap. En dan nog ene met maar heel weinig internationale ervaring. De agenda nog duidelijker maken, was onmogelijk geweest.
Niet dat hij zo pro-Marokko is, anders had hij wel al een goedkope penalty of twee gefloten bij die duels. Wel gewoon een zwakke partij van hem.