Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die bedoel ik inderdaad.

Het probleem is vooral dat er steeds meer matchen bij komen. Als je ziet wat er de komende tijd nog allemaal gaat veranderen. En natuurlijk ligt dat niet aan de FIFA alleen, maar dit kan toch niet blijven duren.
Ik vind landenvoetbal veel leuker dan clubvoetbal dus wat mij betreft mogen er best wat clubmatches worden geschrapt. Er waren altijd maar 2 landenprijzen te winnen, ik vind de Nations League en Finallissima (supercup tussen EK-winnaar en Copa-winnaar) fantastische aanvullingen als prijs. Daar mag er nog best 1 bij komen.

De OS zie ik dan niet als landenprijs omdat het eigenlijk jeugdteams zijn.

nu gewoon rood trekken voor 1 van die Marokkanen - zo rond die ref gaan staan

edit: lol, ik zie net dat die ref ne Qatarees is... bende corrupte rotzakskes

Ne Qatari als arbiter bij een Arabische ploeg, knap. En dan nog ene met maar heel weinig internationale ervaring. De agenda nog duidelijker maken, was onmogelijk geweest.

Niet dat hij zo pro-Marokko is, anders had hij wel al een goedkope penalty of twee gefloten bij die duels. Wel gewoon een zwakke partij van hem.

Ne Qatari als arbiter bij een Arabische ploeg, knap. En dan nog ene met maar heel weinig internationale ervaring. De agenda nog duidelijker maken, was onmogelijk geweest.

Niet dat hij zo pro-Marokko is, anders had hij wel al een goedkope penalty of twee gefloten bij die duels. Wel gewoon een zwakke partij van hem.

Arabische ploeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan