Knockouts: Zestiende Finales

Kweet niet of dit zo verdiend was eigelijk
Bwa, ik denk dat verlengingen het meest logisch waren over het geheel van de partij gezien. Ivoorkust het overwicht, maar Noorwegen had ook wel de 0-2 kunnen maken op bepaalde momenten.

Denk vooral dat Ivoorkust had moeten doordrukken na de 1-1 en niet zoals we wel vaker zien gas terugnemen...

Ivoorkust leek er wel echt door te zitten aan het einde. Bijzonder weinig push voor die laatste belegering, al was er nog die ene mooie trap.

Had graag Ivoorkust gezien, maar Noorwegen is ook weleens leuk.

Verdiende overwinning voor Noorwegen, by far de beste kansen zoals die van Haaland in de 1e helft net na het doelpunt van Nusa, en in de 2e helft was er zo ook eentje van de Noren die van de lijn gehaald diende te worden.
Daartegenover staat dan die wondermooie goal van Diallo, maar voor de rest toch net iets te weinig gevaarlijke kansen van Ivoorkust uit.

Noorwegen gewoon zeer slim aangepakt. Niet als een blinde gek gaan aanvallen, gewoon geduldig opbouwen en trachten toe te slaan wanneer nodig, zonder daarbij de bus te parkeren. Zowel xG als balbezit als touches in the final third zijn in hun voorbeeld, dus moeilijk om te stellen dat Ivoorkust de wedstrijd domineerde of het overwicht had.

Jammer dat Frankrijk pas om 23u begint, gisteren kon ik nog de eerste helft van Duitsland meepikken. Nu maar laten voor wat het is en dan morgen de ganse wedstrijd van de Belgen mee pikken.

Jammer dat Frankrijk pas om 23u begint, gisteren kon ik nog de eerste helft van Duitsland meepikken. Nu maar laten voor wat het is en dan morgen de ganse wedstrijd van de Belgen mee pikken.
Itt deze ochtend moet ik er morgen niet vroeg uit. Vandaag toch een paar keer serieus zitten vloeken op die Duitsers en Paraguayanen.

Dit Frankrijk is toch veruit de beste ploeg op het WK. Overal klasse aan de bal.

*ale niet dat ik al veel matchen gezien heb :p

Terug
Bovenaan