willydrama
Well-known member
Welke ploegen kunnen dat ?Senegal naar de keel grijpen en meteen de eigen wil opleggen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke ploegen kunnen dat ?Senegal naar de keel grijpen en meteen de eigen wil opleggen!
Ik zit momenteel in Italië te kijken op RAI en daar tonen ze werkelijk elk vrij moment reclame. Zelfs tussen het volkslied en de aftrap... En uiteraard ook de hydrationbreaks.Toch serieus wat stress hier.
(Ik wil toch ook gewoon even zagen over die onnozele interviews altijd met random bv’s of onbekende Vlamingen voor een match. Wat een nutteloze tv en altijd zoooo voorspelbaar. Vreselijk)
Echt mottig imoDie shirtjes zijn echt wennen, maar ik vind ze wel echt héél nice.

Dat gaat moeilijk vanop de bank.meunier je hoort opde man af te gaan, niet kijken en meelopen
Gij zijt een herhaling van België - Egypte aan het kijken?meunier je hoort opde man af te gaan, niet kijken en meelopen

Geen spoilers aubGij zijt een herhaling van België - Egypte aan het kijken?![]()