Knockouts: Zestiende Finales

Voordeel laten, zien dat er toch geen voordeel uit gehaald wordt en dan de eerste fout fluiten is toch correct?
Er wordt toch voordeel gehaald door die 2e fout? Een fout dichter bij het doel -> meer voordeel.
Stel dat die 2e fout in het strafschopgebied was, vind je dan ook dat er terug gegaan moet worden naar die eerste fout i.p.v. een penalty te geven?

Trossard is toch gewoon goed bezig? Als er 2 afwezig zijn dan zijn het CDK en Doku.
Trossard aanvallend een 0 en verdedigend altijd MDC in de steek gelaten
Geen idee wat jij goed vind aan hem?

Doku maakt te veel fouten keuzes, kan Tielemans net vrijspelen in 1tijd. Weer aannemen, treuzelen, wachten tot iedereen in positie staat en dan willen dribbelen

Ik blijf erbij. Of je speelt op balbezit en dan speel je hoger en met hogere druk of je zakt in en speelt op de omschakeling
Maar niet half half, maak een fcking keuze als. coach

Je hebt de kern om een fantastische counterploeg te zijn

Doku maakt te veel fouten keuzes, kan Tielemans net vrijspelen in 1tijd. Weer aannemen, treuzelen, wachten tot iedereen in positie staat en dan willen dribbelen

Ik blijf erbij. Of je speelt op balbezit en dan speel je hoger en met hogere druk of je zakt in en speelt op de omschakeling

Je had de kern daarvoor... Die tijd zijn we voorbij.

De Bruyne is OK, niet top. Vroeger stak hij er echt bovenuit.

Doku matig
Dat is het zowat.

Ik vond Trossard de eerst 15-20 nog wel aanwezig, maar is inderdaad na dat die links is gaan staan toch wat weggezakt.

Met de rest van uw post ga ik akkoord. Je speelt niet echt op counter maar ook niet op pressing. Het zal zien worden wat Garcia doet binnen 10 min.

Voordeel als we verliezen moet ik niet gek doen om straks de volgende wedstrijd om 02 00u te kunnen zien. Nadeel als we verliezen heb ik geen excuus om eens gek te doen en een wedstrijd om 02 00u te zien.

Senegal toch wel scherper en gevaarlijker tijdens hun dominante periode dan wij. Daarbuiten is de match wel in evenwicht dus hopelijk komt die laatste pass er bij ons ook eens goed uit.

Terug
Bovenaan