Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor epauletten heeft die kwistenbiebel zitten?
En lets be honest
CDK vanaken schrijnend
Doku er licht aan het doorkomen
Rest gewoonweg best degelijk
Is niet eens te bereiken een spits.lukaku gaat dat hier oplossen!
Niet onterecht voorlopig...Vanaken in de basis, ai ai ai
Mja die kan op de paal op het begin is gelijk een open goal met een xG van 0.9 ofzo0.11 xg vs 1.90xg. Yooow

Staat ook gewoon heel laag he. Staat meestal lager dan Tielemans.Vanaken toch gewoon nog niet veel ballen gekregen? Voor de rest nog niet veel verkeerd gedaan toch
Er wordt toch voordeel gehaald door die 2e fout? Een fout dichter bij het doel -> meer voordeel.Voordeel laten, zien dat er toch geen voordeel uit gehaald wordt en dan de eerste fout fluiten is toch correct?
Trossard aanvallend een 0 en verdedigend altijd MDC in de steek gelatenTrossard is toch gewoon goed bezig? Als er 2 afwezig zijn dan zijn het CDK en Doku.
Kunnen we niks mee doen nu.Lukaku komt erop. Nam truitje mee naar binnen
CDK voor Lukaku, Vanaken voor wie dan ook.
Je had de kern daarvoor... Die tijd zijn we voorbij.Trossard aanvallend een 0 en verdedigend altijd MDC in de steek gelaten
Geen idee wat jij goed vind aan hem?
Doku maakt te veel fouten keuzes, kan Tielemans net vrijspelen in 1tijd. Weer aannemen, treuzelen, wachten tot iedereen in positie staat en dan willen dribbelen
Ik blijf erbij. Of je speelt op balbezit en dan speel je hoger en met hogere druk of je zakt in en speelt op de omschakeling
Maar niet half half, maak een fcking keuze als. coach
Je hebt de kern om een fantastische counterploeg te zijn
Ik vond Trossard de eerst 15-20 nog wel aanwezig, maar is inderdaad na dat die links is gaan staan toch wat weggezakt.Trossard aanvallend een 0 en verdedigend altijd MDC in de steek gelaten
Geen idee wat jij goed vind aan hem?
Doku maakt te veel fouten keuzes, kan Tielemans net vrijspelen in 1tijd. Weer aannemen, treuzelen, wachten tot iedereen in positie staat en dan willen dribbelen
Ik blijf erbij. Of je speelt op balbezit en dan speel je hoger en met hogere druk of je zakt in en speelt op de omschakeling
Maar niet half half, maak een fcking keuze als. coach
Je hebt de kern om een fantastische counterploeg te zijn
Voila sie, klaar met fapsessie. Heb ik iets gemist?Ik kan die cirque nie meer aanzien, terug mijn fapsessie hernemen dan maar