Knockouts: Zestiende Finales

We hebben dan ook geen spits he, tis bijna beschamend dat ge enkel een CDK of n lukaku uit vorm kunt opstellen.
Precies of dat gaat een verschil maken.
Verdediging staat te slapen en middenveld en flank krijgen geen deftige actie op poten.

Nu goed CDK die overal op het veld staat buiten op zijn positie.

Zag ge weer van kilometers ver aankomen. Grinta 0, pressing 0, drang naar voren 0. Wandelen en achteruit trekken 11 op 10

Stelletje prima donna's
Wist je toch zo dat dit ging gebeuren. Hebben tegen 3 slechte ploegen al gespeeld en zelf daarin was tempo en grinta laten zien al moeilijk. Dan weet je dat dat tegen een goede tegenstander niet gaat beteren. Terecht 0-1

Ik vond het tot nu toe ook niet zo slecht, de eerste 10 minuten speelden de Duivels ook beter, Senegal was slordig. Maar ze spelen veel sneller nu en elke RD komt te laat. Ze laten ook teveel balbezit, daaruit kwam de goal.

Als een hele ploeg geen druk zet, is dat de opdracht van de coach.

Probleem is ook dat Doku en CDK momenteel heel afwezig zijn. Ik stel me toch echt vragen bij Doku zijn fitheid, en CDK is te traag voor dit type spel.

CDK en Trossard blinken weer uit in afwezigheid

Mja alles begint met je instelling. Of je speelt uit balbezit of je speelt op de omschakeling. Maar als je dat niet kan beslissen als coach..

Terug
Bovenaan