Carrion Well-known member Crowdfunder FE Gisteren om 23:14 #722 We komen echt op alle vlakken te kort.
Valyra Well-known member Crowdfunder FE Gisteren om 23:14 #723 Niet te geloven eigenlijk wat voor een prutsploeg dat is
Remake Crew Member Crowdfunder FE Gisteren om 23:15 #725 Dat Theate telkens weer mag opdraven snap ik eigenlijk ook niet.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE Gisteren om 23:15 #730 Senegal gewoon een veel sterkere ploeg.
kay-gell Well-known member Crowdfunder FE Gisteren om 23:15 #734 Ach ja. Wat een ontgoocheling is dit team al jaren. Weinig verbazend dit. Mja we hebben toch één math gewonnen dit WK! En we zijn nummer 1 op de fifa-ranking geweest hé!!!
Ach ja. Wat een ontgoocheling is dit team al jaren. Weinig verbazend dit. Mja we hebben toch één math gewonnen dit WK! En we zijn nummer 1 op de fifa-ranking geweest hé!!!
W Wotan0017 Member Gisteren om 23:15 #738 55 minute. Waarin Senegal gewoon veel beter is Zeker aan de bal
elgrande Member Gisteren om 23:15 #739 Voos. Niet onverwacht, maar wel zeer jammer. De tweede helft dan maar gebruiken om de eerste marinade mijn butter chicken te timen.
Voos. Niet onverwacht, maar wel zeer jammer. De tweede helft dan maar gebruiken om de eerste marinade mijn butter chicken te timen.