Moet ik uw quote nog eens bovenhalen?Wel heel kut dat de volgende om 2u 's nachts is, ik trek dat niet meer![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ik uw quote nog eens bovenhalen?Wel heel kut dat de volgende om 2u 's nachts is, ik trek dat niet meer![]()

meer van moreira aubMet welk elftal kan je nu starten volgende week?
Had me op voorhand gezegd dat we op een bepaald moment zouden twijfelen aan Doku en KDB als starters, ik hield je voor gek.
Maar je kan gewoon sowieso niet starten met dezelfde 11 als vandaag, die eerste 70 minuten waren dramatisch.
CDK en Doku eruit lijkt me nog meest logische.
Ik vermoed dat je Doku nog niet zo heel veel aan het werk hebt gezien. Of enkel de mindere zaken ziet. Of het voetbal gewoon wat minder ziet. Heel bizarre en oppervlakkige analyse.Doku is gewoon overroepen, dat is al jaren zo.
Het enige dat die kan doen is zijn Parkinson-schijnbeweging om dan zijn man toch niet voorbij te gaan.
Op de bank ermee

Ik hoop op een 3-2 voor België.
België dat eerst 2-0 voorkomt, Senegal dat terugkomt tot 2-2 en vervolgens Lukaku dat invalt en scoort.
Als je dan mag hopen kies je toch voor het meest voldoening gevende scenario?
Dus eerder iets zoals tegen Japan: 0-2 achterkomen op de 60e minuut, waarna we het nog volledig omdraaien en net voor affluiten een geweldige 3-2 scoren.![]()
Met welk elftal kan je nu starten volgende week?
Had me op voorhand gezegd dat we op een bepaald moment zouden twijfelen aan Doku en KDB als starters, ik hield je voor gek.
Maar je kan gewoon sowieso niet starten met dezelfde 11 als vandaag, die eerste 70 minuten waren dramatisch.
CDK en Doku eruit lijkt me nog meest logische.
.Inderdaad@math: Was toch plezanter zo, niet?

Bij Sporza wel beetje kinderachtig om zijn gedrag in het belachelijke te trekken. Uiteindelijk heeft hij het tactisch wel beter aangepakt dan de andere coach. Telkens zijn centrale as behouden, tijdig vervangen. Hij brengt nog 20 minuten Onana in, waar Senegal alles had vervangen en die als een pudding in elkaar zakten.
Op het tempo dat wij spelen gaan we de tegenstander nie moet krijgen op 60 minuten hoorStart eens met de jonge mannen. Lukebakio, Moreira,...
Ondertussen heeft iedereen toch door dat we geen vast team hebben.
Lukaku, Doku en De Bruyne eens gebruiken als invaller in de 60ste minuut wanneer de tegenstander moe begint te worden. Iedere keer iets nieuws.
Denk dat Lukaku vooral de bal aan het beschermen was voor de truuken van de Senegalezen.De Belgen hebben geknokt, gebeukt en op het einde zeer geniaal gespeeld met de penalty door te laten uitschijnen dat Lukaku zou trappen.
Dit zo hard. Nooit gedacht, jamaisWaanzin. Absolute waanzin.
Dit overtreft Japan qua gevoel.
Morgen een verslag.