Knockouts: Zestiende Finales

Maar Messi tegenhouden zal niet eenvoudig zijn. Die loopt overal doorheen. En al zijn vrije schoppen en hoekschoppen zijn eveneens levensgevaarlijk. Doe er maar iets tegen.

Maar Messi tegenhouden zal niet eenvoudig zijn. Die loopt overal doorheen. En al zijn vrije schoppen en hoekschoppen zijn eveneens levensgevaarlijk. Doe er maar iets tegen.
Ik heb serieuze twijfels, het team is niet op niveau. Vorig WK had je nog een goede Alvarez, Di Maria, ...

Blij dat ik gisterenavond toch nog ben opgebleven. Wat een match. Kaapverdië dat na elke achterstand gewoon dominant speelde en Argentinië terugdrukte. Conditioneel ook ijzersterk en kwamen nog een paar keer dicht bij de 3-3. Prestatie om trots over te zijn.

Heb ik geen gelijk soms?
Hoe je fan van dit Argentinië kan zijn snap ik niet. Schoppen er een match op los en krijgen gewoonweg nooit een kaart.
De scheidsrechter floot echt wel in het voordeel van Argentinië, jammer want doet echt afbreuk aan deze wedstrijd.
Zonde voor Kaapverdië :(, je zag met momenten de angst in de ogen van Argentinië dat gedaan ging zijn.

De scheidsrechter floot echt wel in het voordeel van Argentinië, jammer want doet echt afbreuk aan deze wedstrijd.
Zonde voor Kaapverdië :(, je zag met momenten de angst in de ogen van Argentinië dat gedaan ging zijn.
Dit vooral hè.

Partij jammer genoeg niet gezien, maar alweer enkele fases zien passeren waarbij ik mijn wenkbrauwen frons.

De scheidsrechter was gewoon goed aan het fluiten. Jullie hebben tunnelvisie.

In de video enkele van de vreemde beslissingen van de scheids en dan staan er nog enkele niet tussen.

Bvb de vrije trap waar Kaapverdië zijn muur nog aan het zetten was en duidelijk nog niet klaar was.

Mij maakt het echt niet uit of Argentinië doorgaat of iemand anders.

En dat kan zeker eens een wedstrijd gebeuren dat een team eens een twijfelgeval of volledige match in het voordeel krijgt.

Maar bij Argentinië is dat na vorig WK , dit WK weeral 3 matchen geweest dat Argentinië heel goed wegkomt met sommige beslissingen.

Laatst bewerkt:

In de video enkele van de vreemde beslissingen van de scheids en dan staan er nog enkele niet tussen.

Bvb de vrije trap waar Kaapverdië zijn muur nog aan het zetten was en duidelijk nog niet klaar was.

Mij maakt het echt niet uit of Argentinië doorgaat of iemand anders.

En dat kan zeker eens een wedstrijd gebeuren dat een team eens een twijfelgeval of volledige match in het voordeel krijgt.

Maar bij Argentinië is dat na vorig WK , dit WK weeral 3 matchen geweest dat Argentinië heel goed wegkomt met sommige beslissingen.
Als het dit maar is. Dan kunt ge achter alles wat zoeken. Nog niet eens noemenswaardige zaken.

Terug
Bovenaan