Denk dat bonmamie ook nog wel het een en het ander verwezenlijktEn werkt of studeert daar iemand buiten Patrick en Jan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat bonmamie ook nog wel het een en het ander verwezenlijktEn werkt of studeert daar iemand buiten Patrick en Jan?

Nu dacht ik ff dat dit ging over S3.Vanavond start nieuw seizoen op de VRT om 21u25!
Dan zat er toch veel tijd tussen de uitzending op VRT Max en de gewone VRT-zender van S2.Ik dacht exact hetzelfde. Zet ik dat op en is dat gewoon S02. Had het sowieso al wat snel gevonden voor S03 met opnames die wrs nog lopen.Nu dacht ik ff dat dit ging over S3.Dan zat er toch veel tijd tussen de uitzending op VRT Max en de gewone VRT-zender van S2.
.
Willem als Alex is trouwens fantastisch.
Mijn inziens op 1 zomer ja, seizoen start met Daan en Alex wat ook de laatste aflevering is en waarbij ze zeggen ‘enkele weken eerder’ en dan begint het seizoen met Patrick in het ziekenhuis.Waar ik mij vooral vragen over stel is de tijdlijn van alle gebeurtenissen.
Alles gebeurt op één zomer gezien het altijd goed weer is en niemand naar school moet.
Maar zijn seizoen 1 en 2 dan dezelfde zomer? Want dan is het wel een druk zomertje. Of stopt het leven in Knokke na september en hervat het weer in juli?
En ze staan online op VRT Max.Nog even geduld hebben tot april voor S3. Wij kijken er wel naar uit om deze opnieuw te bingen.
![]()
‘Knokke Off 3’ vanaf 3 april te zien: Pommelien Thijs kondigt laatste seizoen aan
Het derde seizoen van de Vlaamse serie ‘Knokke Off’ is vanaf 3 april op VRT MAX te zien. Dat maakte hoofdrolspeelster Pommelien Thijs (24) bekend op sociale media. Het is bovendien het laatste seizoen van de serie, die in 2023 voor het eerst te zien was.www.hln.be
Dit weekend eens bingen seh.