Knokke off (S3)

R@ndom

Active member
Gisteren uitgekeken, hmmm, nooit een serie gezien waar zoveel gehuild wordt, liters traanvocht worden geproduceerd, denk dat Pommelien weken na de opnames nog last had van droge ogen!

Verhaallijn voor hoofdpersonage(s) vond ik erg zwak en einde was erg voorspelbaar! 8 Afleveringen van een 1/2 uurtje, het is al bij al net boeiend genoeg om je aandacht vast te houden, vooral de overdaad eyeliner bij Willem was grappig :cool: :cool:

Laatst bewerkt:
De schaduw van Luk Wyns die daar de hele tijd op het scherm komt vind ik maar niets, je ziet die voortduren afkeurend kijken. Het derde seizoen gaat meer de toer op van De Rodenburgs van vroeger op VTM.

Laatst bewerkt:
Probleem au fond met Knokke Off, is dat het een serie is over jongeren, bedoeld voor jongeren...grotendeels geschreven door een man van 67. Het voelt allemaal zo onauthentiek aan.

Ik ben met een rewatch van seizoen 1 begonnen, want ik kon mij eigenijk niet meer alles herinneren. Leuke serie. Korte afleveringen en ideaal om de dag af te sluiten.

Ik vond het derde seizoen nog wel vermakelijk (in een dag uitgebinged) maar seizoen 1 blijft toch het beste van de reeks.

Ik vond het derde seizoen nog wel vermakelijk (in een dag uitgebinged) maar seizoen 1 blijft toch het beste van de reeks.
Wij zijn net gestopt in de helft en heb er hetzelfde gevoel over. In 't begin moet alles wat op gang komen, maar al ferm moeten lachen met sommige situaties. Benieuwd hoe de verhaallijn verder gaat lopen. Morgenavond waarschijnlijk uitzien tot het einde.

Probleem au fond met Knokke Off, is dat het een serie is over jongeren, bedoeld voor jongeren...grotendeels geschreven door een man van 67. Het voelt allemaal zo onauthentiek aan.
Hoezo zou dat per se voor jongeren zijn? Er zijn toch ook verhaallijnen met oudere acteurs. Uw mening, maar voor mij klopt die niet. Trouwens een serie op zondagavond op VRT voor jongeren?

Hoezo zou dat per se voor jongeren zijn? Er zijn toch ook verhaallijnen met oudere acteurs. Uw mening, maar voor mij klopt die niet. Trouwens een serie op zondagavond op VRT voor jongeren?

Seizoen 1 is letterlijk 'gepitcht' als een Vlaamse versie van Europhia in de high society van Knokke en is very much bedoeld voor jongeren. Seizoen 1 debuteerde btw op Netflix en VRT Max en werd later ergens op donderdagavond of een andere weekdag uitgezonden toen het via streaming momentum begon te krijgen. Het zit tegenwoordig gewoon op zondag omdat die reeks een hypedingetje werd, hoewel de animo na het tegenvallende tweede seizoen duidelijk een stuk lager ligt.

Vooral de scènes in seizoen 1 waar men probeert gezichten te trekken na het snuiven van een lijn zijn zeer surrealistisch, niemand trekt zulke gezichten na het snuiven van coke

maar mijn tante van 54 denkt dat het wél zo is natuurlijk

Hier gebinged in 2 delen en vond het wel een oké seizoen en mooie afsluiter van de reeks. Seizoen 1 blijft wel het beste.

Weinig gezien van Emma Moortgat in dit seizoen. Ik vond Luk Wyns zijn personage weinig toevoegen, also can't unsee Çois Backeljau. 😅

Ook wel benieuwd wat we nog gaan zien van Ayana Doucouré e.a. na Knokke Off. :)

Ook uitgekeken en voor mij was het verhaaltje wel rond zo. Al dachten de makers daar anders over. Tijd om de boel een beetje uit te melken:

Laatst bewerkt:
Ook uitgekeken en voor mij was het verhaaltje wel rond zo. Al dachten de makers daar anders over. Tijd om de boel een beetje uit te melken:

Ik kwam naar hier om exact dat artikel te posten. 😄 Zag ik ook niet aankomen en vind ik wat overbodig na S3...

Terug
Bovenaan