Kooiboys

Topaflevering! Lijkt mij ook niet iedereen gegeven om zo een kooi in te stappen. Je mag dan nog veel trainen. Het is toch anders wanneer het voor echt is...

Benieuwd of er nog een 2de seizoen zou volgen? Pedro moet toch ook eens vechten... :coolbrows:

Raar hoe ge zo kunt meeleven met iemand.

Ik zat op’t einde met tranen in de ogen, enorm veel respect voor die kerel.

Ik had nu ook wel de indruk dat Robin beter begeleid en getraind was dan zijn tegenstander. 'ik ga hem pijn doen' Het was eerder omgekeerd, die trappen kwamen serieus aan🙈

Ik had nu ook wel de indruk dat Robin beter begeleid en getraind was dan zijn tegenstander. 'ik ga hem pijn doen' Het was eerder omgekeerd, die trappen kwamen serieus aan🙈
Is wel een conversation piece voor de rest van zijn leven, wie kan dat zeggen, en glansrijk gewonnen... En hij heeft ervoor afgezien en dat in de sport waar hij zot van is. Mooi programma wel, al had eerlijk gezegd Pedro wel slaag gekregen.

Net de podcast aflevering aan het kijken, wel zotjes wat beide heren aan performance hebben gewonnen bij die testen, en dat op 1j tijd..

Welke aflevering is dat? Welke datum? Ik vind geen podcast over hun KooiBoys programma. De podcast is Friends of Sports, correct?

Toffe serie geweest om te volgen. Ben ik trouwens de enigste die Robin zen tegenstander er niet zo geweldig uit vond zien bij zijn bezoek?
Kan toeval zijn maar leek me veel harder te lispelen dan voor het gevecht en zag er maar afwezig uit.

Volgens mij is dat gewoon de laatste kooibys, en zitten ze daar in samen in de studio van Oep zn bakkes, maar dus geen nieuwe Oep zn bakkes, if that makes sense.

Sinds deze morgen staat er wel een nieuwe oep zn bakkes op Youtube, die voor ufc 321

Terug
Bovenaan