Kortingen/Kortingscodes/Uitverkopen sportmateriaal

Str8_6

Well-known member
kom je kortingen aangaande sportmateriaal tegen, heb je een kortingscode nodig/teveel, weet je ergens een uitverkoop van een sportploeg waar er kortingen zijn post het dan hier.

Kan iemand hier zo’n canyon referral plaatsen? Weet niet of dit werkt op reeds afgeprijsde fietsen maar kunnen maar proberen 😆

Serieuze kortingen bij Sportful waar je met de code SPEXTRA20BF25 nog eens 20% korting krijgt op de promo-selectie (hetgeen resulteert in kortingen van 60 tot 70%).

Serieuze kortingen bij Sportful waar je met de code SPEXTRA20BF25 nog eens 20% korting krijgt op de promo-selectie (hetgeen resulteert in kortingen van 60 tot 70%).

Die code werkt maar geeft geen extra %.

Ik moet mijn collectie bib shorts vernieuwen, dus als iemand goede BF-aanbiedingen weet: shoot!

Die code werkt maar geeft geen extra %.

Ik moet mijn collectie bib shorts vernieuwen, dus als iemand goede BF-aanbiedingen weet: shoot!
Jawel, maar enkel op de items in "Promotions" (dus bij "men", in de linkerkolom "promotions").

Ik ben grote fan van hun Supergiara bib. Buiten de wintermaanden draag ik niets anders (om te fietsen é). Nu voor maar 60 euro. Wel zien dat je zeker 1 maat groter neemt (ik ben 1m86, 73kg en draag een xl).

Jawel, maar enkel op de items in "Promotions" (dus bij "men", in de linkerkolom "promotions").

Ik ben grote fan van hun Supergiara bib. Buiten de wintermaanden draag ik niets anders (om te fietsen é). Nu voor maar 60 euro. Wel zien dat je zeker 1 maat groter neemt (ik ben 1m86, 73kg en draag een xl).

Mea culpa en dank. Heb +- dezelfde afmetingen dus dezelfde besteld (als hij niet past, zult ge het dus horen :unsure:).

Mea culpa en dank. Heb +- dezelfde afmetingen dus dezelfde besteld (als hij niet past, zult ge het dus horen :unsure:).
Ik hoop dat hij bevalt. Ik heb er ook nog ene besteld, want aan die prijs zie je ze niet vaak voorbijkomen. Ik heb in totaal voor een 200 euro besteld, met zo'n 370 euro korting. Weliswaar op de adviesprijs, maar toch...

Content van merk? Vergelijkbaar met MAAP bv.?
Daar is een vrij kort antwoord op, nee dat is niet vergelijkbaar met MAAP.
Sportful zit onder dezelfde groep als castelli, maar varen hun eigen koers wel. Sportful bedient de markt breder dan castelli, ze maken ook goedkoper, instapgerief. Maar hun topgerief ervaar ik toch als minder goed als castelli.
Maar qua materiaalkeuze, fitting en prestaties is MAAP wel beter. Mede ook omdat ze geen instap of middelmaat gerief maken natuurlijk.
Maar ook wel sterk afhankelijk van of je overweg kan met de race fit, indien niet dan is het een andere kwestie.

Terug
Bovenaan