Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx, was van plan deze winter join eens uit te testen.Zoals net gepost in andere thread: -50% abbo JOIN
Promo op sportmateriaal, kan je zoeken op https://www.privatesportshop.com/kom je kortingen aangaande sportmateriaal tegen, heb je een kortingscode nodig/teveel, weet je ergens een uitverkoop van een sportploeg waar er kortingen zijn post het dan hier.
Geen wonder dat ik mijn fiets niet 2dehands verkocht krijg....
Elke keer ik die Favero pedalen zie loop ik er beu van dat mijn knieën niet overeenkomen met Shimano pedalen.
Serieuze kortingen bij Sportful waar je met de code SPEXTRA20BF25 nog eens 20% korting krijgt op de promo-selectie (hetgeen resulteert in kortingen van 60 tot 70%).
Jawel, maar enkel op de items in "Promotions" (dus bij "men", in de linkerkolom "promotions").Die code werkt maar geeft geen extra %.
Ik moet mijn collectie bib shorts vernieuwen, dus als iemand goede BF-aanbiedingen weet: shoot!
Jawel, maar enkel op de items in "Promotions" (dus bij "men", in de linkerkolom "promotions").
Ik ben grote fan van hun Supergiara bib. Buiten de wintermaanden draag ik niets anders (om te fietsen é). Nu voor maar 60 euro. Wel zien dat je zeker 1 maat groter neemt (ik ben 1m86, 73kg en draag een xl).
).Ik hoop dat hij bevalt. Ik heb er ook nog ene besteld, want aan die prijs zie je ze niet vaak voorbijkomen. Ik heb in totaal voor een 200 euro besteld, met zo'n 370 euro korting. Weliswaar op de adviesprijs, maar toch...Mea culpa en dank. Heb +- dezelfde afmetingen dus dezelfde besteld (als hij niet past, zult ge het dus horen).
Content van merk? Vergelijkbaar met MAAP bv.?Serieuze kortingen bij Sportful waar je met de code SPEXTRA20BF25 nog eens 20% korting krijgt op de promo-selectie (hetgeen resulteert in kortingen van 60 tot 70%).
Ik heb geen ervaring met MAAP. Maar ik draag al jaren spullen van sportful, naar volle tevredenheid. Zelfde bedrijf als castelli, maar iets 'frivolere' uitstraling.Content van merk? Vergelijkbaar met MAAP bv.?
Tis de deore versie geworden op mantel voor 419 euro. Bijna 200 euro goedkoper dan xt voor 50 gram verschil.Als iemand een leuke prijs ziet voor Shimano M8250 XT wireless upgrade kit, gaarne posten. Liefst i-Spec versie.
Daar is een vrij kort antwoord op, nee dat is niet vergelijkbaar met MAAP.Content van merk? Vergelijkbaar met MAAP bv.?