Kredietwaardig zonder werkervaring, maar wel vast contract?

VCjonas1

New member
Ik heb 30 000 euro nodig voor een persoonlijk project. Ik zou dus een persoonlijke lening willen aangaan voor dit bedrag. Momenteel ontvang ik een uitkering van 950/maand en heb het statuut van student. Het is zo dat ik op zoek ben naar een vaste job (en dus stoppen met studeren). Om kredietwaardig te zijn en aanspraak te kunnen maken op zo'n lening, dien ik dan een aantal maanden te hebben gewerkt, of kan ik direct zo'n lening krijgen indien ik bv. 1 week werk onder dit contract?

30 000 ? Veel geluk. Dat ga je nooit krijgen.
Misschien met één of andere louche tussenpersoon en 15% intrest en je ouders die borg staan maar dan nog.
En als je voor eender welke lening gaat moet je toch je loonfiches van de laatste 3 maanden meebrengen.
En dat is dan als je een vast contract hebt.

De kans dat je na enkele maanden zoiets zal krijgen is idd héél laag. En terecht.

Je kan altijd eens bij je vriendin polsen?

Want lenen bij Leemans is als lenen bij een vriendin 👍.

Die rekenen wel direct hoge tarieven maar stellen geen vragen.
Dat is helemaal niet waar. Wij hebben daar ooit eens een autolening afgesloten. Goedkoper dan onze bank toen en dat was allemaal snel afgehandeld. Een afspraak krijgen bij de bank was vele lastiger dan daar. Geen vragen is ook helemaal niet waar. Naast ons was iemand die ook een persoonlijke lening wou en dat niet kreeg om verschillende redenen.

Dat is helemaal niet waar. Wij hebben daar ooit eens een autolening afgesloten. Goedkoper dan onze bank toen en dat was allemaal snel afgehandeld. Een afspraak krijgen bij de bank was vele lastiger dan daar. Geen vragen is ook helemaal niet waar. Naast ons was iemand die ook een persoonlijke lening wou en dat niet kreeg om verschillende redenen.

dit.

Leemans is gewoon een tussenpersoon. Uw dossier komt gewoon terecht bij Record credits (ING), Elantis (Belfius),.. zij nemen de beslissing, niet Leemans.

Terug
Bovenaan