Mijn schoonzus zit in een wedstrijd en ik heb massa's hartjes/likes nodig op haar foto.
Alle hulp is super hard geapprecieerd.
Shortstack linkje
Alle hulp is super hard geapprecieerd.
Shortstack linkje
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super! Hier lukt het niet meer, ook incognito niet. Ook 3x in totaal kunnen stemmen.Nog een stem (3e) van mij er bij. Nog eens naar 4G geschakeld na een paar uur en kon opnieuw stemmen.
Als ze haar vrienden / familie op deze manier dubbel of driedubbel kan laten stemmen dan is ze ook al een stap vooruit.Super! Hier lukt het niet meer, ook incognito niet. Ook 3x in totaal kunnen stemmen.
Ja, zowiezo. Ik ga het hun straks laten weten.Als ze haar vrienden / familie op deze manier dubbel of driedubbel kan laten stemmen dan is ze ook al een stap vooruit.

Super, ook bedankt! Ik ben al heel blij met het resultaat. Beter kan natuurlijk nog gezien het volume personen op het forum maar t is al zeer goed. Dus iedereen die nog niet gestemd heeft en wie wilt stemmen, gewoon de link openen en op het hartje van de popup drukken. Geen emailadres, niks ingeven. Anders had ik het ook nooit gepost.Done!
Dit moet beter kunnen toch?
Plaats het eventueel ook in andere hoekjes van het forum.![]()

Ik heb nog 1 deze ochtend in Lubbeek kunnen sturen op 4GEn 5e via 4G. Blijven gaan.![]()
Haha, zalig!Nummertje 6 van mij. 4G for the win.
kheb voor deze gestemd omdat ik in de afvalsector zit

Goeie vraag. Ik zal eens horen.
das ne marathon ipv een spurtje.