Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is maar 1 oplossing als je zo'n boterham aan frustraties formuleert, en dat is verhuizen.Nee , niet persé maar kan die mensen best begrijpen hoor .
En waarom zou ik dan moeten verhuizen ?Er is maar 1 oplossing als je zo'n boterham aan frustraties formuleert, en dat is verhuizen.

Zonder schooien he!Dat was echt geniaal
Die papieren in haar handen duwen, 3 seconden later ‘geeft mijn papieren terug!’, weglopen en wanneer de buurvrouw iets zegt vingerwijzend en schreeuwend teruggelopen komen
En dan haar man ook vingerwijzend naar voor stappen en dan achteruitdeinzen met heel rare gezichtstrekken
Tv-fragment van het jaar toch wel, welkom in Vlaanderen!
Die kerel is toch een acteur? Doet me denken aan iemand uit de kotmadam.![]()

Die overbuurvrouw had ook wel erg flauwe argumenten. "ja maar wij doen dat al 15 jaar" of "dat oude vrouwtje vroeger had daar nooit problemen mee"
Deed me denken aan Frank Foketyn.Dat was echt geniaal
Die papieren in haar handen duwen, 3 seconden later ‘geeft mijn papieren terug!’, weglopen en wanneer de buurvrouw iets zegt vingerwijzend en schreeuwend teruggelopen komen
En dan haar man ook vingerwijzend naar voor stappen en dan achteruitdeinzen met heel rare gezichtstrekken
Tv-fragment van het jaar toch wel, welkom in Vlaanderen!
Hij kan zich inschrijven, dan zien we hem volgend seizoen.Er is maar 1 oplossing als je zo'n boterham aan frustraties formuleert, en dat is verhuizen.
Blij dat die zaak over die strook parkeerplaatsen het positieve beeld van Ninove in de media heeft versterkt
Saved the best till last.
En waarom zou ik dan moeten verhuizen ?
Ik ben hier gaan wonen omdat dit een rustige straat was voor dat er hier een evenementen hal en kringloop winkel werd neer gepoot zonder enige bevraging naar de bewoners toe .
Ik zeg enkel maar dat mensen die niet met hetzelfde probleem te maken krijgen (en soms meermaals per jaar ) gemakkelijk praten hebben als ze zeggen dat je u dan maar moet aanpassen ….
De eerste 15 jaar dat ik,hier al woon was dit niet en kwam vroeger gewoon op de eerste mei de koers eens door de straat ,maar dat was geweten op voorhand nu krijg je gewoon een papierke in uw bus en ge moet uwe plan maar trekken …
Ik gun het de mensen ook dat ze eens naar een rommelmarkt willen gaan maar dan liefst niet in mijn straat maar ergens op een industrieel terrein dan of zoals de bradderij in een winkelstraat of op het dorpsplein .![]()
Niets te doen? 2x per jaar worden de straten hier afgesloten voor een koers!Sorry maar voor 1 keer in het jaar een rommelmarkt? Het probleem ligt echt wel bij jou hoor, dan moet je maar op de boerenbuiten wonen waar er helemaal niks te doen is. Zelfde met de parkeerproblemen die je benoemt, lijkt mij iets wat in elke stad wel een issue is.
Hier is het binnenkort ook rommelmarkt, en ik zet gewoon mij uit al uit mijn garage en een straat verder. Binnenkort is er een color run en ga ik ook 4 u niet uit mijn garage kunnen, gewoon anticiperen en mij op voorhand verzetten. Dat is het gevolg van ergens samenleven met andere mensen in een gemeenschap.
Dat is nu eigenlijk de insteek van het programma, dat we allemaal wat meer moeten redeneren 'leven & laten leven'(Mijn eigen rant is eerder over die groepen wielerterroristen die het hen tijdens die koers-dagen altijd permitteren om m'n oprit te gebruiken als rust- & picnic- & toeschouwer-plaats. Ja het is een brede oprit, maar dat wil niet zeggen dat je het als openbaar domein moet zien en al fluimend uw velo's tot aan m'n voorgevel moet komen parkeren en de papierkes van uw energybars op m'n gazon moet smijten. Ook de seingever zet z'n auto er altijd op. Geen gène.)
(Misschien voor de jeugdigere medemensen onder ons: Burenruzie - In De Gloria)Flessen, met hopen! Jaja!!
Er moet idd wat flexibiliteit en vergevingsgezindheid zijn bij zo'n evenementen. Maar ook respect natuurlijk. Hij heeft plaats in 4 richtingen (kruispunt), maar zet hem altijd (urenlang) op mijn domein en tot tegen m'n garagepoort. Vraagt dat dan gewoon eerst efkes? Uit principe. Ipv te wachten tot ik m'n kop laat zien en dan "oei, tstoort toch niet é?".Dat is nu eigenlijk de insteek van het programma, dat we allemaal wat meer moeten redeneren 'leven & laten leven'
De seingever zet zijn auto op jouw oprit -> ok dan![]()
De oplossing zeg je zelfEr moet idd wat flexibiliteit en vergevingsgezindheid zijn bij zo'n evenementen. Maar ook respect natuurlijk. Hij heeft plaats in 4 richtingen (kruispunt), maar zet hem altijd (urenlang) op mijn domein en tot tegen m'n garagepoort. Vraagt dat dan gewoon eerst efkes? Uit principe. Ipv te wachten tot ik m'n kop laat zien en dan "oei, tstoort toch niet é?".
Er moet idd wat flexibiliteit en vergevingsgezindheid zijn