DwightSchrute
Well-known member
Ik blijf op mijn honger zitten, waar zijn de goude momenten van Frank Visser doet uitspraak & Bonje bij de buren ?????
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een gehucht zoals Itegem valt dat nog mee. Als er een probleem is belt men hier aan en is dat binnen de 5 minuten opgelost. (letterlijk) Hier wonen tenminste deftige burgers.Blijft toch maar een bevestiging dat appartementen geen geschikte vorm van huisvesting zijn. Eén marginaal kan alles doen verpesten.
En dat koppel met die duivenkak op die hogspanningslijn; hoe spuuglelijk kan je je tuin maken, volledig verhard, van dat mottig kunstgras en dan ook een ronduit afschuwelijke omheining. Dat is geen voortuin meer, maar een hondenkennel.

Ik denk dat die een beetje gefrustreerd is in het leven. Mijn gaydar tintelt toch serieus als ik die kerel bezig zie, terwijl die samen is met een vrouw.Die kerel met zijn oprit, irritant ventje.
Ik hoopte ergens kei hard dat hem zelf in fout was en hem alles moest betalen uit eigen zak.
Ik denk dat die een beetje gefrustreerd is in het leven. Mijn gaydar tintelt toch serieus als ik die kerel bezig zie, terwijl die samen is met een vrouw.
Vanuit de gemeente zijn die toch ook heel mild geweest precies. Als je de rooilijn verlegt, dichter bij de woningen, dan is het logisch dat voor die oprit die helling niet meer klopt, mogelijks in combinatie met effectief dat de voorgevel ook wat dichter staat tegen de straat dan wat vergund is geweest.Ze zijn dus beiden in fout... wat een irritant ventje toch ook, wat een pretentie.
Vrederechter: "ge kunt het in proces trekken maar ge zijt voor 5 jaar vertrokken met wrs een zelfde oplossing + gerechtskosten..."
Diej gast: "Ooh, maar ik ben gemotiveerd hoor"
Bro... het is €3k, €1.5k als ge het in twee kapt en de onafhankelijke expert heeft net gezegd dat het niet zwart/wit is en niet één partij gelijk heeft/fout is. Ga je uzelf daarvoor een procedure van járen storten terwijl ge ondertussen uwen oprit nog alt niet kunt gebruiken??? Boodschappen van het begin van 't straat naar u huis sleuren... paljas.
.Ik denk dat het probleem was dat de gemeente de rooilijn verlegd heeft (zoals aangekondigd) maar dat er tijdens de werken de rooilijn nóg eens een paar centimeter is opgeschoven oid. Enfin, zo heb ik het toch begrepen.Vanuit de gemeente zijn die toch ook heel mild geweest precies. Als je de rooilijn verlegt, dichter bij de woningen, dan is het logisch dat voor die oprit die helling niet meer klopt, mogelijks in combinatie met effectief dat de voorgevel ook wat dichter staat tegen de straat dan wat vergund is geweest.
Die onteigening is ook niet uit de lucht komen gevallen, dus van bij het begin toch duidelijk dat die bewoners de nieuwe plannen met de verplaatsing van de rooilijn niet gerespecteerd hebben of gecommuniceerd hebben aan hun aannemer van de optrit.
En hebben ze nu echt die rustieke klinkers volledig uitgebroken en vervangen door dezelfde (goedkope) tegels van de gemeente, zoals gebruikt voor de trottoir? Zo leek het wel.
Moeten ze maar hun eigen wonden likken - gekregen wat ze verdienen (en zelfs teveel imo).

De kans dat het volledig hun eigen muur is, is klein.
Ofwel is het hun eigen muur op eigen grond, maar dan moet het op enige afstand staan van de perceelsgrens (weinig waarschijnlijk). In dat geval kan de klager niks doen behalve hinderlijk uitzicht claimen.
Ofwel staat het 'te paard' en is haar klacht terecht, want hangt die kabel verkeerd (van belang mocht zij daar ooit tegen bouwen). Dan kan het nog zijn dat er een overname van de muur is geweest of niet, indien wel mag de buur nog betalen aan haar
Tussen juridisch recht hebben en het ook moeten afdwingen is er natuurlijk nog een groot verschil.
Ik denk dat die een beetje gefrustreerd is in het leven. Mijn gaydar tintelt toch serieus als ik die kerel bezig zie, terwijl die samen is met een vrouw.
Die kerel met zijn oprit, irritant ventje.
Ik hoopte ergens kei hard dat hem zelf in fout was en hem alles moest betalen uit eigen zak.
Idd, de gemeente is hier van plan om nog riolering te leggen in de straat: dat wisten we al sinds we de bouwgrond jaren geleden gekocht hebben. En dat is ook exact de reden waarom wij 3,5 jaar na verhuis nog altijd geen oprit hebben aangelegd.Feit blijft, ze hebben zichzelf in de shit gestoken door diejn oprit nog snel snel aan te leggen vóór die werken in de straat. Als ze dat nadien gedaan hadden was er geen enkel probleem geweest. Maar kweet hoe da gaat... diejn oprit moet hier NU liggen want anders zijn ons voeten altijd vuil en komt er soms wat zand binnen...![]()
Om dat soort miserie/discussie (als in het programma) te vermijden. Onze oprit is wel al sinds verhuis semi-verhard met steenpuin: bij slecht weer zeker nog niet ideaal, maar hey, we overleven dat wel for the time being.
Bedankt om dit fragmentje te posten. Heb de hele uitzending gevonden en dit is echt een juweeltje. Dit is zelfs nog beter dan de burenruzie uit In De Gloria.Ik blijf op mijn honger zitten, waar zijn de goude momenten van Frank Visser doet uitspraak & Bonje bij de buren ?????

Bedankt om dit fragmentje te posten. Heb de hele uitzending gevonden en dit is echt een juweeltje. Dit is zelfs nog beter dan de burenruzie uit In De Gloria.
Het begint al de eerste minuten. Beide partijen uiten hun grieven en om dit extra kracht bij te zetten voegt de regie beelden toe van de tegenpartij die de actie ook daadwerkelijk uitbeeldt. "Ja en hij zit dan te gluren als ik topless zon" => jumpcut naar een beeld van de buur die ook daadwerkelijk uit het raam kijkt.
En zo gaat het maar door. Bijna heel de uitzending wordt in spanning toegewerkt naar het eerste moment dat Dave aan het woord komt en oh boy, dit stelt niet teleur. Hoe de eindredactie erin geslaagd is om uit dat gewauwel woorden te halen om in de ondertiteling te gebruiken, het is me een raadsel.
Als je drie kwartier tijd hebt, moet je dit zeker bekijken. Het programma heeft werkelijk alles. Dit is reality-trash van de bovenste plank. Dit doet denken aan de hoogtijdagen van VT4 met Superfans, Exotische liefde en FC Nerds. Hulde!
gewoon een ordinaire oplichter“de youngsters en de teenagers”
Was inderdaad een van de vele mooipraters
Britt haar gezicht spraak boekdelenToen hij al die sterren aan het zeggen was waarmee hij al had samengewerkt![]()
![]()